18.04.2013 г.

Уроци по фехтовка - подробна обява!

Четвъртък е. Часовникът на блога ме центри с един ден - пише датите грешно. В Синоптичната служба вземаме всички мерки за сверяването му. А аз се чудя на глас и писмено, къде ми се губи един ден!  Нищо, така имах един ден безвремие, нещо като внезапен подарък.
Понякога нещо или някой остро ти липсва. Внезапно те свива сърцето, като си спомниш името. Така пък го усещаш сърцето, че е на мястото си. Обикновено го забравяме. Съсредоточени сме повече зад челото, в шаващите вълни на мозъка. А това, стегнатото юмруче, се усеща вляво и когато се усеща - е остро.
Напоследък ми е по-често, защото ми липсва родния дом. Да сме живи и здрави, скоро ще е...
Все ни гони някаква недостатъчност. Една голяма част от нея е от изискванията, които си поставяме. Защото интересно време дойде, фалшът също се усеща много остро. И по-различно от кича - той пуска пушека в залата. А фалшът напада със сабята изневиделица.
И понеже всичко е в пушек, вероятността за точни попадения е по-малка, но пък наранявания са повече. Няма смъртоносни, но остават белези, които трудно зарастват. После само Изкуството може да направи от Човека с белези герой на Парижката Света Богородица. Само Изкуството и нищо друго на света /нито дори известни пластични хирурзи като онзи д-р Енчев ли беше/.
Та така, по-внимателно днес, ако видите пушек наблизо. Използвайте джобни фенерчета и се пазете от саблени удари. Уроци по фехтовка и самоотбрана дават в културните институции на Стара Загора. Изборът е Ваш!
С уважение: Синоптичката от 8-я етаж




Няма коментари:

Публикуване на коментар