18.01.2013 г.

Петъчни капчуци

Петъчко с шарен дъждобран наднича през прозореца ми. Прави ми гримаси да ме разсмее, защото още ми се спиии, та се нося. Много смешничък един петък е днешният. Дружелюбен и загрижен един такъв. Аз и не му се сърдя, няма защо. А и вчера по обяд се напекох на слънчице достатъчно, да ми стигне слънчевата енергия и за днешния ден. Днес петъчко е дъждовно-сонатен след вчерашната слънчева кантата. Тъкмо ден за шарени чадъри, шарени гумени ботуши и такива едни моди от дъждовната серия. Разходките в дъжда също са полезни, носят красива меланхолия, предразполагаща четене на стихове или проза, които размечтават. При всички положения работният петък ще мине бързо и по вода, ще бъде пълноводен и напоителен с различни изпълнения от работната програма, които е хубаво да възприемате артистично - като вариететни номера. Ще има солови арии, дуети, хорови изпълнения, циркови номера, балансиране, номера с въртене на чинии и тн. Не сцената на петъка е нужно само да бъдем артистични, усмихнати и с чувство за хумор. Ще мине и ще дойдат на гости далечните ни братовчедки Събота и Неделя, за да си спомним с тях за безгрижието на Детството. Сега търсете чадъри шарени и красиви, нагласете се, натъкмете се, някакво перо може да боднете в брошка или наум дори и хващайте подръка петъчко! Хубав ден от Синоптичната служба на 8-я етаж!

Няма коментари:

Публикуване на коментар