27.01.2013 г.

Парфюмите на Г-жа Неделя

От сутринта ухае из вкъщи...Ходя по стъпките на парфюма и. Не е тежък, но е траен и много стилен. Г-жа Неделя не излиза навън без парфюм и грим. Усещам погледа и "ТИ, да точно ти, гримира ли се, преди да излезеш?" /иначе за парфюма ме е оставила на мира, имам хубав, скъп подарък ми е/. Г-жа Неделя обича поддържаните жени, дори и в неделя. Не ходи на пазар по анцунг, нищо че е почивен ден. Често изважда от чантата си крем за ръце и си слага, за да меки и нежни. Има и парфюм в старомодно шишенце, дето се пръска с едно гумено балонче-пръс пръс...И пискюлче има на балончето и шишето е кристално. Стои като Господарят на парфюмите и на тоалетката и. Там има гребени, четки, огледала, всякакви красоти за гримиране...С всякакви изискани дами ме събира Животът, за да ми покаже каква да се стремя да стана, а аз...Упорито се окопавам в непретенциозната си порода. Обаче кокоря очи и се радвам като малко дете на стилните г-ци и г-жи, които срещам в Синоптичната служба. Защото синоптиците сме хора, отдадени на прогнозите и на мисълта за другите хора - да ги предпазим от капризите на климата, от другите хора от тях самите. И не остава време за парфюми и гримове. В Синоптичната служба знаем че времето е много ценно, най-ценното е. Времето и Любовта. Винаги има дефицит, все не стигат, а са в изобилие. Откъде тръгнах, де стигнах...От парфюмите, та до философските въпроси. Всъщност имаше и парфюм, който се казваше Ил темпо /Време/, беше в много красиво шише, много стилно. Ето го, да - Есенцията на времето...http://parfumania.bg/Trussardi-Essenza-del-Tempo-Eau-de-Toilette-50-125-ml-uniseks-parfium
Не е рекламно, нямала съм такъв, просто се сетих за парфюм и за времето и ги съединих...Много ми се иска да имам тоалетката на г-жа Неделя в частта и парфюми /гримовете не ми станаха навик и не знам дали ще се получи на тези години/. Днес ако излизам, ще ида на "лов за аромати" в някой магазин, ще си половувам /означава помечтая и ще ви пиша при първа възможност за избора ми/. А вие ако излизате в снега, не забравяйте да се напарфюмирате красиво, пък може и нов да си купите днес, така де... Жени сме, позволено е Колкото повече, толкова повече. От Синоптичната служба дори го препоръчваме. /а ако идете при Мариана от Бюти шоп в ПАРК МОЛ - тя ще ви намери най-вашия парфюм. Защото е Добрата Фея на парфюмите/.

Няма коментари:

Публикуване на коментар