16.12.2014 г.

Писмо с желание за добър късмет

Добро утро от Синоптичната служба, от която и тази сутрин гледката е пълна мъгла - гъста, дразнеща гърлото една такава. Надявам се и това писмо да стигне до Вселената, макар и през мъглата. Досега не ми е върнато нито едно от изпратените с бележката, че адресатът не е намерен.Вярвам че и това писмо ще има късмет да стигне, а в него ще помоля Вселената точно за това - да имаме добър късмет. Може да го наречем още шанс, добра случайност, да ни проработи късмета, да ударим джакпота, да спечелим от тотото, да намерим 50 лв на земята, златен пръстен под дървото в парка, далечен роднина да ни припознае за наследници, ей такива ми ти работи....Списъкът на късмета е дълъг. Аз лично съм усетила два пъти какво е наистина да имаш късмет. През далечната 1987 г., когато ме приеха студент в единствено желания от мен университет-Софийския. Много се готвих, но точно тази тема не бях я развивала писмено. Падна се "Възход и падение в поемата "Септември" на Гео Милев" и имаше много двойки. Мама беше изпратена на Стената на плача, защото е корава севернячка и може да издържи на гледката и на бутането. Та тя донесе добрата новина за мен. Оценката ми беше близо до 5, но беше равнозначна на отличен почти, при тази масовост на двойките. Късмет. Втория път на лошия късмет беше скоро. С една операция по стъпалото, която довлече след себе си и втора - за корекция на разваленото при първата. Това пък ми е примера за лош късмет. И извод - операции се правят само ако са животоспасяващи. Тез козметичните например са ми потресаващи по замисъл и изпълнение-ех, тази реализирана жалба по вечната младост. По-добре да я изпееш в песен, отколкото под ножа. Но както и да е, 21 век е. И в него дори пак си пожелаваме късмет, добър късмет. И пишем на Вселената за късмет. И се редим да попълваме фишове за тото, както и новите игри, дето ги продават в Лафка. Ето, малък Гошко спечелил човечецът, ми докладваха от родния дом. Той знае как да си поиска от Вселената късмет, тарикатът му с тарикат. Откакто е проговорил, опитва с искането на най-различни работи, ежедневно и почти ежечасно най-различни хора от близкото окръжение. "Искай и ще ти се даде" Та така, пиша на Вселената за повече добър късмет във всяко начинание. Има неща, които можем да пресметнем и други, които не можем. Като късмета. Можем да си го пожелаем и повикаме. Дали ще дойде и в какъв вид, Вселената само знае. И в добрия и в лошия късмет има урок. За научаване. Спокоен ден, поздрави от Синоптичната служба и нека Вселената даде на всекиму според заслуженото. И пожеланото.

Няма коментари:

Публикуване на коментар