12.09.2014 г.

Чернова от писмото ми до нашенската мафия

Добро утро, драги мои! Трудното пробуждане в петъка...Ами това е работата, краят на седмицата е. След качването в Рила отчетливо различавам физическата умора от психическата. При мен обичайна е втората, заради работата, хората, говоренето, бързането за задачи, слушане, обсъждане. Заради ядосването - от неподходящите хора на неподходящите места. Заради огорчението. Заради изискването-от самата себе си и от другите. Не е толкова стрес вече, годините си вървят, не работя в радио, не бързам за новината, не се занимавам да питам тъпи политици тъпи въпроси. Не чета дори вестници. Виждам политическите игри като цялостна пиеса - с мизансцена им, с репетициите, с режисьорите, осветителите...Доста неща са ми ясни в общата картина и поотделно не ми е интересно да ги разнищвам. Идоли нямам, не мога да обожествявам. Имам в себе си гняв към конкретни хора, който дори харесвам. Не мога да не приемам нещата лично, защото съм личност - отговорих на един съвет преди време. Тъгувам, че градът,в който живея, се наля с бетон, тротоари, нови там градинки,зали и тн, а обезлюдя духовно. Никакъв дух няма. Заспа. Спи. Отвреме навреме се стресне и стане да си измие очите и погледне в огледалото. А е красив град. Право скроен, криво шит - леле, отде ми дойде таз мисъл! Гледах онзи ден снимки от пресконференцията за Нощта на музеите и галериите в Пловдив - ако намеря линк, ще ви ги покажа. Лицата на млади хора...Прекрасни. http://www.night.bg/blog/?p=6712 Ако силата на Стара Загора е в практичността на хората, в материализма им като начин за поддържане движението напред и с други средства, освен с труд - то също е добре. Едни печелят, за да дават част на други, дето са духовните хора. Да, но тук нямаме и такива люде. Къде е Фондацията на местния Бил Гейтс? Няма я. Местните отварят заведения, където приласкават духовността на лична среща. Искат я лично. Да и държат ръката, палят цигарата и досипват шампанско в чашата. Да им пее на ухо. Ако се отпусне и и стане приятно...може и още работи пък да станат. Пишат разните жълти издания, че в рекламирането на Анна Нетребко се изливат парите на руската мафия. В имиджа и израстването на къдрокосия диригент Густаво Дудамел - парите на венецуелската мафия. Ами дай боже всекиму такава мафия, викам аз! Де я нашата, къде спи? Едно оркестърче да създаде, ще е добре. Някоя родна звезда да изведе до Метрополитен и по разни други места - също. http://bnr.bg/horizont/post/100281049/vyv-venecuela-shte-postroyat-koncertna-zala-za-gustavo-dudamel Един предизборен концерт с класическа музика? Вий представяте ли си таквоз нящо? Ще има един потресаващо празен площад. Всъщност то и на никой от политиците няма и наум да му дойде за такъв концерт. Но мълчи, сърце. Ще чакаме да придобие желаните средства нашата БГ мафия и ще вземе да даде от тях за класическа музика. Този хубав петък е ден за планове за свободните дни. При мен е ясно - почва се разчистване, което дори не знам отде да подхвана. То са едни руини и чудо...Надявам се да се тръшна вечерите с книга в ръка, защото ме грабна Дневникът на Мая. Изабел Алиенде си я обичам аз открай време. Не забравяйте да четете, макар и по няколко странички! Дрескод - шарен, с цветовете на есента! Спорен петък и усмихнати почивни дни!

Няма коментари:

Публикуване на коментар