30.09.2014 г.

Оти да се кося, като че ми мине /ама не ми е минало още...

Добро утро! Продължава да ми е реалистично и днес, усеща се че е седмицата преди изборите. Надявам се всички да са си напазарували гласове и да са сити и доволни. От вчера още едни що-годе приличен политик отпадна от списъка ми. Беше в Операта, забавлява се, а после изтресе глупост по медиите. Обадиха ми се колеги от медиите да ми кажат. Думи на недорасъл. Вече да се чуди човек, кое е по-малкото от по-малкото зло. Дали тези, които не стъпват в опери и театри, но и не ги коментират. Или тези, които правят недосмислени сравнения и приказват дето не им е работа. В цялата предизборна кампания освен Стефан Данаилов, друг не си е позволил да говори за култура. Бягат от нея като от чума. Тя ги плаши. Изградили са си в представата една България на мускулести, обезкосмени, татуирани млади хора, които с топлота общуват на стадионите и фитнесите и можеш лесно да ги заведеш под строй за каквато и да е идея. Отглеждат си новите фанатици, така да се каже. Фанатизмът винаги ми е бил отвратителен - дълбоко и ужасно много. Затова и политиката не може да ме запали. Там също се иска фанатизъм, с който не разполагам. Имам глава с някакво количество мозък, очи, уши и други наличности, които са вредни в днешно време, но няма как да ги премахна. Та така с политиците ни. Направо ужасен ужас са. То бива, бива, ама толкова чак елементаризъм не бива. В тази предизборна кампания вече се разиграват томболи, анкети с отговори, които се награждават с билет за футболен мач...Никой още не се е сетил да дава купони за намаления на стоки в Кауфланд, Лидл, Билла и др. на населението. Ето, давам безплатна идея на партиите. Има още време до изборите. Във вестниците могат да се печатат талоните вместо портретите на кандидатите за депутати, които най-малко ме интересуват. Така и не разбрах кой какво иска да направи за Стара Загора, освен тези с обещаните милиони, дето чакат зад вратата. Ако гласувате за тях- вратата се отваря и милионите се изсипват върху главите ни. Затова съм си купила каска с лека форма и крещящи цветове, да се предпазя от изсипващото се благоденствие, което ни обещават политическите сили. Те коментират тенорите на Старозагорската опера, обаче не им пука за издраната сцена или за неремонтирания климатик в залата. Айде сега, чак пък толкова...Парите са за бетон, стомана, пътища, спортни зали, фитнеси, велоалеи по средата на тротоарите и тн Ядосана съм на цялата политическа пасмина, цялостно, не само на тези, които физически не трая. На всички. Сериозно си мисля за първи път да не ходя да гласувам. Но като се знам, едва ли ще е. Ще завърша с прогнозата за днес и премиерата ни в операта. Стискам палци на всички колеги и знам, че Тоска ще е разкошна. Нито един тенор не се дуе в Старозагорската опера, а пее и то със сърце. Това политиците обаче не го знаят, защо ли им е да го знаят. Надявам се на елементарно извинение за сравнението от тяхна страна. Надявам се... Поздрави от Синоптичната служба, която днес ще спортна през деня и по-гиздавка вечерта, заради премиерата!

Няма коментари:

Публикуване на коментар