23.09.2014 г.

Вторник на елегантните хора

Добро утро, скъпи приятели! Опитвам се да направя всичко възможно, че да се разсъня по-бързо, обаче не ми се получава лесно. Трудно е след три почивни дни. И две роднински сбирки с мохабети. А интензитетът ме чака и лудо препускане в дните от тази седмица. На вратата ме чакат задачите-като вратите на претъпкан шкаф, отвориш ли ги и ще ти се изсипят на главата. Затова поне си ги представям в гумен вариант, като жълти гумени патета. Че като ми се изсипят, да не ме боли и да писукат, ако ги настъпя - точно както гумените играчки. Идва хубава седмица, с нов фестивал, Нощ на изкуствата и после четене на книги на открито. Дано и времето да е хубаво, че хората да се разхождат на спокойствие навън. Но...каквото е, такова. Настанала е най-красивата част от есента - началото и. Мека и нежна, без усложнения от студ, сивота и дъждове. Възхладничка, че да се спи непробудно. Усмихната - все още, откъм дрехи. Има време, ще се потъмним в късната есен и зима, сега са още весели цветовете. Ако продължим темата с цветовете, по нашите географски ширини доста шарено се носим, за разлика от западноевропейците. Детето Жени също е с коренно променен стил от пребиваването си в Германия. Тук сме едни пъстропери. Не че обобщавам, повечето дрехи по магазините също са доста ярки и цветовете направо преливат. Преди години Италия ми се стори тъмносиня и кафява в ранната зима. Германия - горе-долу същата, но не съм се заглеждала специално. Във всеки случай червено не забелязах дори по улиците. В Лондон - тъмни цветове. Чак се бях загледала в момиче с кадифена лилава пола. Шаловете им дори не са ярки. Тук наистина всичкото ни е наобратно. И модите си са с хастара навън явно. Не знам, то например при мен е светоусещане. Искам, обличайки се шарено, да възприемам и света такъв. Освен това е и от годините. Вече атракционите във външността намаляват и се сбръчкват и го докарваме и от дрехи. Образно казано, де. Иначе истински елегантните хора не се носят пъстро. Аз ги различавам, нищо че ми е друга стратегията. Истински елегантните хора се познават и по материята на платовете, кройките, шева...И по движенията, с които носят дрехите си. Те са истинска находка - истински елегантните, тук. Защото е въпрос на възможности и вкус, който се предава в поколенията им. Не се изгражда с възможностите на младата демокрация и пътуванията насам-натам. Той се предава в рода. Като пръстен, който е определен за съпругата, а тя ще го даде на съпругата на сина си. Знам такива семейства, в които се предава такъв пръстен. Днес е само вторник, вие се подготвяйте за Нощта на изкуствата в петък и дотогава има изложба и премиера в театъра, може да наминете. Почват и предгенералните и генерални репетиции за Тоска в Операта и ще си открадвам време да съм в салона, всеки ден. Винаги, когато мога. Желая ви усмихнат ден, от любимите ми - на райета. Усмивка на точки и тирета и много запетайки. Поздрави от Синоптичната служба!

Няма коментари:

Публикуване на коментар