3.09.2015 г.

Тя има рамене, които искаш да загърнеш....

Добро утро, добро утро! Понякога, много рядко, но все пак...Искам да се вмъкна в нечие тяло и ум, на които искрено се възхищавам. Да бъда дребна и тънък кокъл, тесни рамене, тънко кръстче /за коланче/, извивки надолу както се полага на една истинска жена. Но раменете слабички и оттам усещането, което предизвикваш /у мъжете, предполагам/ - да завиеш раменете, да ги прегърнеш, да ги защитиш...Слабички рамене и крехка фигура винаги са били голям коз за една жена. Както и дългата коса. То е пещерно усещане /у мъжете, предполагам само/ - дето са ходили навън на лов и се връщат за топлина. Косата също топли - и с топлината на тялото, на което принадлежи. Освен това е като живо същество, с нейна си история. Затова в много общества не дават да се режат косите на жените. А и ето- по косъма може да пресъздаваш човешкото ДНК- Какво ли щеше да бъде да имам слабички рамене и дълга руса коса? Да мисля трезво, да съм организирана, дисциплинирана, подредена? Да не кача нито един килограм за всичките тези години, в които се знаем?! Над 20 са, а Тя е все една и съща, никога няма промяна ни на грам, винаги е стройна и изящна. Нито детето, нито времето, нищо не я промени. Подреденият вътрешен свят води до добрата подредба и на външния, ми се струва сега като пиша за нея. И още нещо - да не правиш компромиси. но то е следствие от по-предишното. Нито една дреха, движение, решение /дори за покупки за храна и какво да се яде/ не са компромисни. А са плод на съзнателно и разумно решение, след премисляне и преценка. Колко хубаво, колко хубаво, искам и аз... Тайно един ден да стана слабичка и стройна, руса и синеока, разумна и подредена. Рационална. Само за един ден, ако може така. Да искат да ме закрилят, пазят, загръщат... Ще си кажете, че втора сутрин ви занимавам със сънищата си. Не, днес това напълно зримо същество от плът и кръв, има рожден ден. Естествено е като всяка Дева, да иска да запазя приличие и да не я назовавам. Важно ми е, че мисля за нея тази сутрин и ми е хубав деня. Благодарно ми е, че имам такава приятелка. Като от съвременна приказка. Само мога да ви споменя, че дори я наричам така, като от приказка - Златокоска. С тази синоптична прогноза ви желая един ден от приказките. Да ви се случи нещо неочаквано и красиво. Например принц на кон, или вълшебна дума, която отваря пещера със съкровище, или летящо килимче, или кърпичке дай ми да ям...Такива едни! Поздрави от Синоптичната служба на 8я етаж!

Няма коментари:

Публикуване на коментар