26.08.2014 г.

За ваканцията и мен - накратко

Добро утро, скъпи приятели и почитатели на тоз синоптичен блог! След завръщане от морето в час почти сутрешен, понеделник започна и премина направо добре като за първи ден на сушата. Тази сутрин прозорците насреща светят от слънцето красиво и медно, бях забравила поради редовното събуждане по-късно през този месец ваканция. В града казаха, че им липсвали театрите и операта, че много хора и много гости питали за представления. На мен ми липсваше музиката непрекъснато, добре че има Унител Класика. Но ми липсваше като нещо, което всъщност го няма, а винаги е с теб. Интересно, сега в движение го измислих това. Имам си летен хит, в който се припява на индийски. Открих The Piano Gays, четох роман за свръхталантливата цигуларка Леа, после книга Пътуване в операта, сега си припомням книгата за Пучини /от снощи я подхванах/...Сега в Операта още е тихо, репетициите започват от следващата седмица, чува се само пиано и някой и друг самотен глас с пианото. Скоро ще се напълни с гласове и звуци. Иначе за ваканцията какво да ви напиша - беше чудесна ваканция. Пълно размазване и тотален мързел. Цяла седмица не излязох извън територията на бунгалата на морето. Книгите ги четях една след друга, ще ви покажа Столът на четящия под чадъра човек. И пак успях да почернея здраво. Обичах и деня с дъжд, и двата дни с разходки и без плаж. Наскитах се из центъра на Бургас. Изтърваха ме сама из Созопол и искаха да ме приберат по-рано, обаче трудна работа...и там отидоха почти 5 часа обикаляне без прекъсване. Имаше ден, в който отидохме да видим картините на едно талантливо момиче във Варвара, продължихме до Синеморец и Силистар, за да видя тълпите и там и на връщане случайно открихме разкошен таен плаж. Е, имаше хора де, но бяха малко. Водата беше чиста и за първи път плувах с маска и шнорхел и гледах подводния свят. Удоволствието е неописуемо. Та такива ми ти морски и задморски работи...Надявам се и вий да сте били добре, където и да сте били. Надявам се да ви е било интересно, за колкото и време да сте били. Скоро ще ви покажа Бургас, Созопол, малко Варвара, много море в снимките, които контузеният Ники /Никончето ми/ все още прави. Има да си мечтая за нов и хубав апарат дълго и напоително. Но пък ще си имам мечта. Днес дрескодът е зелено. Мислите са свежи и избуяват още повече. Забравила съм дори да пиша, а ноктите ми пораснаха и ми пречат. Всичко скоро ще си дойде на мястото и в удобни размери. Вече започнах от косата, тя направо беше дълга за моето самовъзприемане и световъзприемане. Сега отново съм късоопашата. Желая ви светъл и усмихнат ден и неочаквани хубави някакви едни такива неща! Поздрави от Синоптичната служба!/това са книгите, които прочетох на морето и горещо препоръчвам/

Няма коментари:

Публикуване на коментар