31.10.2014 г.

Петък на къдрички и дантелки

Добро утро! Толкова трудно се измъкнах от този топъл, сладък, много пухкав сън, че нямам думи...Дожаля му на петък да ме събуди, изчака последния момент. Днес било неучебен ден и бате Радо спи сладко, той принципно си е поспалив и може да кара така дообяд. Бате Радо придобива форма, очертания, поведение на един класически български мъж. Освен ако не се промени, надявам се за добро, като учи в чужбина. В посока повече разбиране, повече помощ вкъщи. Не съм ви разказвала, беше отдавна, ний кикимори три сме в Клуба на журналиста и към масата се приближава един възрастен мъж-дали да седнел, ако нямаме против. Нямаме, разбира се. Човекът разказва, какво е работил, май ключар беше, не си спомням и казва, че жена му е починала не много отдавна. Произнася и забележителната фраза, която се самозаписа със златни букви в моето съзнание "Много ми липсва жена ми, много добре ме обслужваше". Цели книги се създават на тема, какво искат жените. А ето, само един глагол "обслужвам" изразява въжделенията на мъжа, най-съкровените му. Много пъти съм разказвала тази история на кой ли не, доста мои познати я знаят. Припомних си я във връзка с някои размисли от снощи и ви я написах да се усмихнете. Имах идея за едно есе за съвременните будители с герои истински хора от близкото Филибе /Пловдив/, обаче не съм достатъчно добре подготвена с цитати, факти и данни, които са на служебния ми компютър. Така ще вероятно ще има извънредно издание на Синоптичните утре заран. Замислям и един фейлетон, обратното, негатива на темата и героите-будители с реални лица, вдъхновили ме в битието Старозагорско. Но то толкова теми и сюжети, че трудно ще избера един. Познава се, че е петък и по това, че ми е волно и фриволно едно такова. Надявам се петък да мине къдраво, весело и бързо. Любима опера-вечерта. Вероятно някаква интересна находка от нещотърсаческите ми-по обяд. Или поне рецепта за нещо вкусно, която да направя събота и неделя. Със застудяването, рецептите из харесваните от мен блогове, стават все повече и все по-интересни. Желая ви спокоен петък и всичко най-най! Поздрави от Синоптичната служба!

Няма коментари:

Публикуване на коментар