9.04.2015 г.

Да не пропуснете чудесата на Велики четвъртък

Добро утро на Велики четвъртък! Да ви кажа, очертава се необикновен ден...За мен-не само защото ще гостувам за първи път на ТВпредаване, но и вечерта ще завърши с Реквием на Верди в Операта. Щом е за мен такъв, да знаете-и за вас ще е. Моя милост, Синоптичката, греши рядко /но пък за нея фатално, когато го направи в редките случаи!/ Денят на Тайната вечеря, на предателството, на целувката, която Го посочва, за да бъде заловен - в Гетсиманската градина. Била съм там. Била съм сред вековните маслини и цветята, насадени по земята...Уличката към която излиза е също с древна красота. За усещанията, които изпитваш на Божи гроб, в градината, по Виа Долороса, пред Стената на плача - си е заслужавало да пътуваш с месеци и да идеш на хаджилък. Преди много години де. Сега - самолет и хоп - отиваш хилядолетия назад във времето. Защото такъв е Йерусалим - просто недокоснат ... Колко интересно стигнах дотам. Един от големите ми късмети в живота. Красиво стечение на обстоятелствата, награда - може да се нарече и така. Защото се зарадвах много, бях искрена, честитих от сърце на наши талантливи хора, че ги избраха да танцуват на 24 май пред българите в Тел Авив. Казах им - и да ме вземете с вас. И те ме взеха. Не е влизало в мечтите ми да видя чудесата Божи, но така е трябвало да стане. Имах си достатъчно смела мечта - да видя Индия и още една - за Италия. Това бяха. А се случиха още три красиви и много силни като преживявания за мен дестинации- Лондон, Америка и Израел, Святата Земя. Благодарна съм на Съдбата за всичко дотук и я моля за каквото е решила занапред за мен, то да е за добро! За първи път ходих в чужбина доста голям вече човек-на 34 лета, с две деца, за които тъгуваш. Сега децата си летят с тези самолети насам-натам, насам-натам. Бате Радо се върна от гости при сестра си, племенницата Надето - от ученическа екскурзия до Париж, другата племенница Лети - гледам из ФБ се рее из Виена, най-голямата племенница Жужката си е твърдо лондончанка от години. Световни хора, ей! Напоследък ми е уседнало и стационарно. В смисъл, че не ми се пътува. Може би на този етап, да не се заричаме. От Синоптичната служба ви призоваваме днес да бъдете подготвени за чудеса и изненадващи моменти. Да не ги подминете. Като ви се случат, да благодарите, че са ви застигнали. Освен това за почивните дни се препоръчва да се пътува, да се посетят интересни места, близки и роднини, да се прегръщат повече любимите на сърцето хора. Да се казва повече на глас или наум думата БЛАГОДАРЯ! Да се изпитва по-често БЛАГОДАРНОСТ към чудесата на живота и към живота като най-голямото чудо и дар! Поздрави от Синоптичната служба на 8я етаж и приятни почивни дни! /ние като служител с ненормирано и понякога ненормално работно време също ще поизлезем в почивка, но никога не се знае, може пък да имаме и извънредна прогноза/

Няма коментари:

Публикуване на коментар