4.03.2015 г.

Айде вече всички на работа

Добро утро, добро утро! Хубавото на това утро е, че е сряда и седмицата ще мине бързо с тези общо 3 работни дни. На моя крехък организъм, сгазен от скорошния грип, му стигат засега три работни дни. Още ми е слабовато. Вкъщи сега грипът се вихри в бате Радо, но той е корав мъж и не се предава лесно. Бори се там, както умее. Но и той вдига високи температури. Ама че рог на изобилието се изсипа... Пролетта дойде, този път не неусетно-дълго я наблюдавах през прозорците. Имаше дни с особено активизиране на летежа на морски птици-все пак морето е близо. Имаше дни с особено красиво небе. Всъщност то вече всеки ден е различно красиво. Болестта и седенето у дома обострят сетивата, вглеждаш се във всяка дума, жест, смисъл, нареждаш ги - да са по-красиво подредени, стройни, смислени. Докато иначе време няма. И си се трупат, неподредени. Затова бързо се разваля конструкцията им, падат бързо и от най-малкия повей. Успях да прочета книга дори, имаше хубави филми, позяпах си на воля. Кратките разходки бяха придружавани от обилно присядане, че се изморявам. Изобщо чудесен грип като за пречистване от всичко застояло, мътно, жабурнясало. Някои неща непременно ще трябва да почна да оправям и привеждам в ред. Доста съкратих цигарите, въпреки че не съм пушач. Те ме карат да се чувствам жива. Когато изобщо не ги пипам, работата е много зле. Щом ми се пуши - значи не е чак толкова зле, ще се оправи...Сега ще видим, каква ще е програмата относно гневливото. Бих искала всичко да ми харесва, от всичко да съм доволна, а не съм. Ядосвам се, а не бива. Знам че не бива, а го правя. Това също в някаква степен ми е нужно, защото ми показва че съм жива. Не се ли ядосвам, значи съм станала ангел небесен. И ще идвам в сънищата ви. /тази мисъл чак ми стана интересна...но засега го отлагам/. ...Денят е станал дълъг и започва рано. Колко хубаво, колко хубаво! И ще е необикновен. Прегръщам ви, за всеки случай още ще си нося полото и ще се загръщам, до пълно отбухване. Светло и хубаво да ви е на душата! Поздрави от Синоптичната служба!

Няма коментари:

Публикуване на коментар