5.03.2015 г.

Срядата да бъде кротка

Добро утро!Ако всички работни дни бяха като вчерашния - няма да искам да свършва работната седмица. Всъщност аз и не работя, някои биха питали Че това работа ли?! и биха били прави. Понеже много си обичам работата, та не работя в смисъла на думата тежък труд. То е лекота, различност, промяна, ден с ден не си приличат, творческо е, забавно е, писмовно е /което особено много обичам/, шантаво е, напрегнато е като трилър /понякога/, песенно е, има музика, хората са интересни, понякога прекалено интересни дори...Да се чуди човек, кокво точно върша, когато се забавлявам толкова? Темата не ми се разширява сутринта. Сега гледам гълъбите и гаргите, които винаги надушват закуската на терасата и налитата на моите трохи. Изобщо летателната служба вече работи с пълна сила, гледам въздушният трафик се увеличи рязко с пролетта. Хубаво е... Преди години заведох известният фотограф Иво Хаджимишев в Езиковата гимназия, на среща с децата от Фото-кръжока. Те го слушаха без да мръднат, без да гъкнат, крайно съсредоточени. Този аристократ, излязъл от роман, който никога не са чели и дано да прочетат. Децата имат силно развити вътрешни сетива за хората, техният опит идва от сърцето, докато на възрастните се трупа с годините и преживяното. След срещата едно момче ме попита "Госпожо, разбрах че вие сте довела този невероятен мъж при нас. Какво работите, какво трябва да работи един човек, за да познава такива хора?". Казах му, че журналистиката помага да се срещат такива хора. Журналистиката и ПРа. Такива хора като Иво Хаджимишев, като Теодосий Спасов, са голямото богатство на ежедневния ми живот. Те са извънредни, избухват като третомартенска заря във въздуха и озаряват цялото нощно небе. Вчерашният ми ден беше такъв извънреден и много скъп. Не само Теодосий, ами и Бойка Велкова с него - такава разкошна жена, такава жена! Надявам се днес да ми е мирно и тихо и най-накрая да ида на йога, което занемарявам, а не бива и не бива и не бива. Освен това срядата е женски ден и ми се полага една разкрасителна процедура. Този път ще режем косите още по-къси и щръкнали. Така ми се ще пък. Хубав ден и поздрави от Синоптичната служба!

1 коментар: