1.03.2016 г.

Честита Баба Марта и чисто нов месец март!

Добро утро и Честита Баба Марта, скъпи приятели! Наистина няма по-ценно от здравето и затова ви пожелавам да сте здрави и бодри, весели и засмени. Всеки Пижо да си има Пенда реално или поне в сърцето, също става, любовта дава криле и творчески замах. Да сте заобиколени с добри хора и да търсите цветното, веселото и красивото в живота и във всеки миг от деня си. По възможност. Днес започва и моят месец, на рождения ми ден. Очаква се и да попадна в Сатурнова дупка, според прогнозите, но може и да я избягна, не знам. Във всеки случай мисля че там, където работя през деня и до късно вечерта понякога, спасява от черните дупки и от много още работи в живота. Този свят на операта. Спасява от гадното, грозното, тъпото, безметежното - навън. От тоталното изпростяване. От повсевместните физиономии на получовеци на много места. И все повече. Неделно кафене, пълно с такива хора, просто ми изпи силите за целия и за следващия ден. А ако по цял ден работех нещо, заобиколена с такива. А ако идваха да ги обслужвам - в магазин, примерно. С удоволствие бих вдигала скандали и караници. Езикът ми с годините става все по-остър и поведението-такова. Веднъж си тръгнах от фризьорски салон, защото не можах да издържа приказките на момиче, на което правеха прическа, а аз бях след нея. Просто не мога да издържам на простотия, вече. Едно време бях по-държелива. Сега вдигам скандали за високата музика в заведенията, за чалга-нашествениците в съседното бунгало...Бе изобщо мани. Но да престанем с описанията и продължим с пожеланията. Които биха могли да бъдат и от рода - да се здрави и пенливи. Мислех да напиша бодливи, но това носи изпитания за човека. А виж-пенливи, означава и искрящи и бълбукащи, като шампанското. Утоляващи - като хубава бира на плажа. Такива ми ти работи... В днешния първи мартенски ден и мислите на жените са разбъркани и нестройни. Както и чувствата им. Гледам, че в магазините вече зареждат дрехи и с къси и без ръкави. Чакай бре, народе. Сякаш не знаеш Марта каква е- един ден усмихната, на другия - люта и смръщена, та фучи. Завършвайки оптимистично, ще ви кажа, че моят вътрешен свят снощи ликуваше, защото Васко Василев с неговата цигулка напълни Арена Армеец! Приказно! И то точно в часа,когато Слави Трифонов е имал концерт на Стадиона Васил Левски в София. Леле, леле! Концерт, предаван директно по ТВ. Ей тук е разликата, че концерт класическа музика няма да бъде предаван директно по ТВ, освен Новогодишния на Виенската филхармония. А аз Слави не гледам на концерти. Защото имам памет - той беше този, който почна да прокламира чалгата и нейните люде в предаването си и изобщо. Оттам насетне не ме интересува. Да му се радва който ще. Васко Василев напълни Арена-та пък!!!! И това ми стига. Желая ви от сърце днес да виждате само красиви и умни хора, да ви закичат масово с мартенички, да сте усмихнати и радостни през целия ден! Да спи зло под камък и да помолим Баба Марта само добро да ни е приготвила - днес и занапред. Поздрави от Синоптичната служба на 8я етаж!

Няма коментари:

Публикуване на коментар