29.03.2016 г.

Сутрешни благодарствени думи от мен

Добро утро, скъпи приятели! Много сте мили,сън не сте спали, да ме поздравите за рождения ден! Големи сте сладури. Пък аз спах, че и карах нещо като мотор/бънджи насън, спря му нещо тока и го подкарах като колело до крайната спирка, която беше близо. Насън доста често съм смела и правя работи, за които наяве не ми стига кураж. Да ви кажа, денят в който си роден, за мен е бил винаги равносметка, колко щастлив и богат човек съм всъщност. Колко много хора и неща имам в живота си и колко малко, почти нищо, не ми трябва. Бидейки честна към себе си, ви съобщавам, че предварително получих доста подаръци, които имат неоценима стойност: - любимата ми опера Тоска гледах в Операта, че и имаше и сълзица. За първи път /радвам се, че все още ми се случва/ гледах класически балет и бях всяко едно дете в залата. Преживях рождения ден на брат си, любимото ми същество на този свят - наживо, което не ми се беше случвало може би откакто напуснах родния град, за да стана студентка /което значи отдаааааавна/. Още много работи имаше - много хубави две вести за идващи на този свят и чакани бебета /това ме умилява просто до сълзи/. Книга, в която се разтопих и заплувах по течението и до островите на разказвача... Със сигурност ще пропусна доста неща, а отдавна съм си нарекла да ги записвам в тефтера, златен при това. Подаръците на всеки един ден са толкова много, като започнем с дъха сутрин, изгрева, пролетта, движението на тялото, вълнението на душата...Това душата да се вълнува е най-големият подарък, който може да има един човек. Дори насън само, да преживява любов, скръб, радост. Радостта в душата е най-големият дар, който сам на себе си може да си подари един човек. Но то не става насила, в никакъв случай. То става леко и въздушно като да отвориш очи и от устните да излезе "АХ!". Рожденият ден е и за да те зарадват хората с думи, да те отличат, да те обозначат, че си жив и за някого значиш нещо. Нещо, което само той определя, колко е точно и колко около... Не се вълнувам изобщо от възрастта, тя просто си идва. Виждам я, защото имам очи. Приветствам даровете и, които ми носи. Удивлявам се на милостта и, опитомявам я и я подлъгвам с думи - че да е кротка и нежна. Но тя си е такава. Възрастта. Изключително мила, възпитана, добра и щедра дама. Напоследък дава деца и на жените на моите години. Колко красиво и чудно нещо е животът! А Възрастта е голяма работа тя! Пожелавам на всички вас послучай моя рожден ден да сте здрави, бодри и усмихнати и да не пропуснете и да си записвате всеки един дар, който ви носи всеки един ден! И да сте благодарни, много благодарни - че сте на този свят живи и здрави. И изключително ценни - всеки един от вас за много хора наоколо. Поздрави от Синоптичната служба, много ви благодаря за милите думи и продължавайте да ме поздравявате, на мен ми е хубаво!

Няма коментари:

Публикуване на коментар