28.11.2013 г.

Четвъртък - лилаво, премиерно, предколедно

Добро утро! И в равна Тракия има снежец - виждам го на най-високия баир на Аязмото, белнал се е един такъв красив, иначе още в града нямаме май...Скоро ще разбера, като тръгна на работа и днес вече с дебелите ботуши, които от вчера търся. Голяма комедия съм да ме гледа човек как вървя в снега, особено ако има и заледено - вече напълно се схващам от пълна концентрация да не падна. Затова бих казала, че обичам зимата само в планински условия, където хем и отива, хем мога да си газя сняг на воля, хем и да падна, ще падна на достатъчно сняг.
Тази сутрин небето просветлява, много е красиво, зимно-акварелно, има дори и ъгълче слънчице, което нараства над блоковете. Днес модният цвят е лилавият - това е и полото, което най-бързо обличам сутрин, когато закъснявам за работа и няма време да се гладя. Лилавото си е кралско и отива на беличките лица, а за по-матовките като мен върви с разни бижутенца, които да го развеселяват.
Четвъртъкът е от любимите ми дни, а тази вечер ще имаме и премиера в Операта - модерен танцов спектакъл. Аз съм "за" всичко модерно и танцово и музикално! Скоро съм си отбелязала да посетя "Ромео и Жулиета" в театъра, че изглежда добра постановка. А другата седмица - в Кукления - на "Фолклорна магия". Градът си особено здраво се раздвижва културно покрай 24 май, 5 октомври /празника му/ и Коледа.
Коледа си е и време за естетическа наслада. Скоро ще проучвам украсите и новостите тази година и ще ви докладвам. Засега искам да кажа, че в индийския магазин на "Отец Паисий" има чуднички коледнички заврънкулки и идеи за малки подаръченца.
Поздрави от Синоптичната служба и спорен четвъртък!

Няма коментари:

Публикуване на коментар