2.12.2013 г.

Декември - празници лична изработка

Добро утро, скъпи приятели! В оставащите дни до ваканцията сме първа смяна - аз и Радо /тоест ставам с него в 6,30 часа и правя разни работи за закуска, както се полага/. Навън си е тъмничко в 7 часа, а прогнозата трябва да е точна. Определено вярното е, че вали - чувам го ясно. Все още е дъжд, още не се престрашава снегът, но пък се подготвя да дойде. Скоро ще е...
Да се поздравим с новичкия декември и нека всеки ден си измисляме по нещо интересно, че да го направим уникален месец. Чантата ми с украсите за работа е готова, днес това ще бъде интересното. За утре - не знам, ще видим и го измислим в движение. Една от идеите ми е всеки ден да подарявам по нещо мъничко на някого /имам си тайни запаси/.
Другото е да измисля за приятели картички в стихчета и да ги пращам по мейла, за да ги зарадвам. Ей такива ми ти работи едни си мисля в първия работен ден от декември.
Надявам се днешният ден и седмица да са спокойни и красиви. Днес от 18 часа ще запалят елхата пред Общината. Значи в някой от следващите стъмнявания ще се разходя за нощни снимки из Стара Загора, която ще свети и грее. Във вторник в Операта ще има "Споделено пространство", а в Кукления театър - премиера на "Фолклорна магия". На 5ти в Операта ще има грандиозен концерт Верди/Вагнер - това ще е най-"тежкото" събитие през декември, така че не го изпускайте.
Днес съм решила да съм с любимата си жилетка в райе - истинска морячка, че и моряшкото шалче си намерих. Утре - друга героиня. И така - целият декември. Както казах, приляга му да е оперен, театрален, натруфен, бляскав, с ламета, пайети и всякакви лъскавинки...Ние ще си го направим празничен, няма кой друг.
Според прогнозата - днес да си сложите дрешка, която особено много обичате. И непременно коледна свещ до вас на бюрото /моята е малко сърчице и ухае на ванилия/.
Спорен ден и седмица! Поздрави от Синоптичната служба!



Няма коментари:

Публикуване на коментар