20.12.2013 г.

Ангелският Петък - Игнажден

Добро утро! Този петък и тази сутрин ми е ангелско - в смисъл че мисля точно днес и сега за ангелите на Коледа. Много обичам изображения на ангели и кукли - ангели и едни книги на Дорийн Върчу за ангелите ми бяха интересни като ги четох. Знам своите ангели на небето и на земята - тези, с които сме си разменяли и разменяме обич и ме пазят. Понякога наистина е имало ситуации, в които няма как да не са били те - толкова необичайно е било около мен и с мен и другите. Ангелите на Коледа имат хиляди изображения в Интернет - направо се захласнах от разглеждане, голяма красота. Повечето са с лица на деца, защото децата най-много очакват и вярват в Коледата и чудесата. Пишейки това, се усещам че не съм пораснала в този аспект - очакването на чудеса. Аз не само още ги очаквам, ами те се и случват - с мен и с близките ми хора. Ще ви разкажа някой ден, да не бързам сутрин за работа. Тази година имаше няколко чудеса с близки за мен хора.
До мен вдясно в стаята в Операта имам ангел-девойка, подарък от Яна. Той е и на палци, като балерина, много красив ангел и знам следи ситуациите и ме пази. На елхичката на бюрото имам стъклена играчка-ангелче, тук вкъщи на една от вратите, а също и едно дебеличко и бузесто, дето много си го обичам - е седнало в детската стая на библиотеката. Всеки от нас, само малко е нужно да се поспре, може да усети, както е казал поетът "полъх на ангелски крила" край себе си. Или да си помисли за хората, които са му помогнали и помагат и да ги види като своите земни ангели.
Днес е Игнажден и може да си поканите такъв ангел да влезе в къщата ви. Ако чакаме кой първи да влезе - има да чакаме. То сега нито са къщи, нито е като преди във времето на класическите традиции.
Дрескодът днес определено е ангелски, носи се бяло и то снежно бяло в каквито форми го харесвате и имате. Желая спорен ден, усмихнат и спокоен! Довечера може да наминете - мисля че има още мъничко билети за Коледния концерт, защото после излизаме във ваканция!
Поздрави от Синоптичната служба!

Няма коментари:

Публикуване на коментар