19.12.2013 г.

Четвъртък на китки

Добро утро! От любимите ми е - розовеещи утра. Днес е толкова леко розово, че чак почти незабележимо - леко, ефирно, над очертанията на единия хълм от Аязмото  и градския пейзаж в прозореца ми.
Денят ще бъде необикновен. Показва го и луната вечер, която в последните дни направо е заела цялото небе.Необикновени дни преди Коледа...Щастлива суетня и снимки от купони валят във Фейсбук...Моето момиченце си идва днес, това и е най-хубавото на Коледата - да се съберем от близо и далеч първи на сърцето си хора и да ни е хубаво заедно.
Днес дрескода е на цветя - задължително по вас нещо с рози, маргарити, красоти, китки да цъфтят, та дори и цвете на ревера, но да е цветно, на цветя...В този случай това, което ми идва наум е жилетката ми, набродирана с китки. Дето каза една дружка - жилетка като от каракачанска носия. Мда, тя ще ми е с китките днес. Снощи гледах към едно цвете за ревер в магазинче, дето обичам да минавам и като нищо ще го "обера" това цвете - днес например. Вдъхновението ми за цветята дойде от тоалета на Ивата - това цвете на "Дръмс"а, която е неотразима на всеки купон и отразявана от всички светски фоторепортери на събития из града, като една от най-интересните дами /обичам те, Иве!/
Желая ви днес светъл и хубав ден, да наминете край книжарница "Хеликон", защото празниците са за почивка и за четене на хубава книга, не пропускайте дните без книга за душата!
Спорен, мирен и плодовите четвъртък!

Няма коментари:

Публикуване на коментар