3.12.2013 г.

Вторник - ден на шапката

Добро утро, приятели! Поредното трудно събуждане за мен...Явно декември настройва вътрешният часовник за празници, за поспиване, за мързелуване, за щастливо лентяйстване, за хойкане насам натам безцелно, за мотане по пижама и халат, за чай, дълго разнасян из вкъщи, за пуканки пообяд, меденки следобед с другия чай...Забравих се направо...
Всъщност е делник и не само това, ами и се задават две седмици с работни съботи. Това е направо потресающо. Сигурно брутният национален продукт ще спадне рязко пък, ако не се работи в събота. То и без това де го тоз продукт! Иначе  в отделни продукти разбит, го уважавам. Разбира се, че предпочитам да купувам български стоки, вместо вносни. Така - казано генерално. Не че съм тръгнала нарамена с торби от фирмени магазини, като героиня от "Сексът и градът".
И днес българският зимен ден се очертава красив. Блоковете отсреща розовеят от слабото слънчице, което се прокрадва....Днес ще е денят на шапките, ще си сложа убийствено розовата и пухкава барета - както се казва ех, "живот в рози". Шапката е виден атрибут на всяка уважаваща себе си дама. И то колкото повече - толкова повече е принципът. Да са различни и разнообразни шапките. Че когато нещо много ни хареса - да хвърляме шапките във въздуха /това си го съчиних по детински/.
И така - смело напред в делника. Довечера има премиера в Кукления театър, а в Оптика "Оптима" започна Голямото намаление на слънчевите очила /тях мисля че съм ги възпявала в отделен пост, защото са ми Голямата слабост/.
Хубав ден и поздрави от Синоптичната служба на 8я етаж! _ей тази е розовата ми шапка/

Няма коментари:

Публикуване на коментар