5.02.2015 г.

Информираността -дело лично и собствено

Добро утро!И така, измъкнах се, докато мама още не се е събудила и ви пиша. Да не вземете да изпуснете София филм фест в Стара Загора от утре до 10ти включително! То и това остава да направите...На крака идват филми, които не са желани иначе в наше село. Отдавна се каня да пиша да собствениците на кината в двата МОЛа да се смилят и покрай троловете, властелини, легенди за динозаври, седми син, осми грях, изтреблението на Земята, нашествието на извънземни, покрай робокопи и всякакви адски машини...докарат някой филм за душата, може да говори на френски, немски, датски и различен от английския език, на какъвто ще да говори, само да ми говори за душата. От време на време собствениците предугаждат моите намерения за бунт и току пуснат някой филм, ама все пак от рекламираните - за душата. В тези дни ще имате възможност да видите индийския "Кутия за храна". Който мисли, че прилича на блудкав сериал, няма да го убеждавам че не прилича-интернет е затова-пишеш в гугъл, четеш, избираш-дали да гледаш или не. Заради този филм се метнах в София да го гледам, на излизане подсмърчах и имах ненаситно желание да се обадя на приятел да споделя. И Петето го отнесе, защото имаше време за мен и да си говорим по телефона. Когато нещо много ми хареса, желанието ми да разкажа за него, да споделя с приятел - е много силно. Филм за самотата и за делничната любов - те имат вид на храна, на писмо, на грижа, на неизвестност, на тъга, на най-различни неща...Такива ми ти работи. Пак ще го гледам. Очертават ми се в програмата 7 филма, за които ще дам и пари. Безплатно нийде нема по света. После пак със сигурност ще чуя "Че кога е било, аз защо не съм разбрала?"-за киното. Това е любимия ми въпрос в наше село, за който извивам глави направо. Ще го напиша с дебели букви ИНФОРМИРАНОСТТА Е ДЕЛО ЛИЧНО, на всеки отделен човек. Тя е вътрешно продължение на ПОТРЕБНОСТТА. Имаш потребност-информиран си. Нямаш-все някой ти е крив, че не си информиран. Точно като "на крива ракета Космосът и е виновен". С този необятен Космос на Интернет и да не си информиран - е айде сега, моля ви се... Днес ще подслушвам репетиция в Операта, такъв хубав Фигаро си имаме, че направо нямам думи. Млад, хубав и талантлив. Бонбон. Ако ме питате за мама - тя вчера има среща с доктора, на когото вярва тук и смятам, че набелязаха добър план за справяне с болежките и. Спорен и усмихнат ден и хиляди Поздрави от Синоптичната служба на 8я етаж!

Няма коментари:

Публикуване на коментар