9.02.2015 г.

Виждат ли се платна на хоризонта?

Добро утро!Какво да ви кажа, то не бяха почивни дни, не беше епоха...Опитах се да си поостана вкъщи, да съм покрай мама. Дори в събота вечер я взехме с нас на кино и тя беше много доволна. В Кърджали кино няма. От едната ми страна подсмърча тя, от другата-Снежка. Филмът беше много тъжен и много хубав и много истински и много вълнуващ. И снощният беше така. И днес и утре са такива.Една седмица хубаво кино, благодаря на Вселената, стига ми за цяла година и ако може да се появява по един такъв филм на три месеца дори. Ще съм благодарна. От стремглавите почивни дни-бух, в работните. Ама че кръговрат си е то. Само че почивните дни си зависят от мен, а работните - и от други хора и това е доста какафонично. Хич не обичам да ходя ден за ден на работа. Обичам да има хоризонт и видимост. Да се виждат платна. Да има усещане, че скоро ще се появи земя на хоризонта. Такива ми ти работи. Обичам екипажът да е вдъхновен. Айде ако не е вдъхновен, поне да е мотивиран и да си върши съвестно задълженията. Не да си влачи краката и да отбива номера. И да минават ден след ден. Дните да се броят от аванс до заплата и в обратен ред. Имах двама ръководители, които бяха невероятно мотивиращи. Говорила съм ви неведнъж за тях. Бяха школа за мен. Не знам дали времето ще се промени и отново ще е време на сърцати хора. Всъщност от тях винаги има нужда и те винаги се открояват сред другите и си личат и дърпат всички останали напред. Но тук, в наше село, скоро не съм срещала такива. Уви. В наше село хората са практични, улегнали, пресметливи, уравновесени, реалисти, не са по емоциите. Особености на местния пейзаж, се казва. Ний, придошлите отвън, наблюдаваме, анализираме и се ваксинираме против местните особености, някои от които са заразителни. Сакън! Може да съм неразбрана, но ми харесва да съм бяла врана. Ето и рима съчиних за добро утро! Днес ще погледам репетицията на Севилския и довечера ще ви пиша. Наистина е забележителен урок по характери тази опера. Много ярки, много динамични образи. Създадени са като по мярка за нашите солисти, има невероятно съвпадение на характера им като хора и образите, в които влизат. Това е чудесно, това наистина ме впечатлява! Ще ви разказвам А сега - право напред в понеделника. Може пък да се провидят платна на хоризонта - нейде. В чест на хоризонта, на очакването и на платната - реших, ще си сложа любимата моряшка жилетка. Хубав ден и поздрави от Синоптичната служба на 8я етаж!

Няма коментари:

Публикуване на коментар