6.02.2015 г.

Петъчни лигавщини заран

Добро утро, скъпи приятели! Днес е последният работен ден, трудно станах, събужда ме само майчинският дълг да направя закуска на бате Радо, защото когато си хапва е съсредоточен в това славно за всеки мъж дело и ме оставя да го мачкам, прегръщам и да се лигавя на воля, както казва самия той. Аз съм от лигавите майки, а моята собствена, дето сега спи в другата стая - е от сериозните. Все пак да ви кажа, тайно си мисля, че всяко човешко същество се стреми към топлината от пещерно време още и прегръщането и гушкането и начин да се и стоплиш. А и мен си ме влече. Мога да го изпиша на английски, но не мързи да превключа- те имат сладурска дума определяща човек"тачъбъл"-такъв един докосващ, дето обича да докосва, физически. Да прегръща, да ти се хвърля на врата. Леле, цяла прогноза ще стане от едно мое сутрешно лигавене....Бате Радо довечера ще ни закара с колата на МОЛа да гледаме филми от София филм фест. Ще закараме и мама, няма да я оставям да се съпротивлява. Тя се съпротивлява срещу моите странни книги, автори, дрехи /особено много/. Мислех, че ще се съпротивлява и срещу йога-та, но я прие единодушно, като видя че им действа добре на гърба. Да ви кажа, интересен човек е това моята майка-уж е 2/3 консерватор и 1/3 либерал, а тази 1/3 винаги ме удивлява, когато я прояви. Има забележителни постижения в рамките на своята 1/3. Бих ви препоръчала да прескочите до ПАРК МОЛ в тези дни и да си изберете поне един филм от кинопанорамата. Или да гледате актуалния сега филм за Стивън Хокинг, ние снощи успяхме да го гледаме със Снежка и Дани. Дори имаше сълзи и успокоение с по един малък коняк/уиски и няколко цигарки. Мале че филм, то покъртителна истинска история, то игра, то МУЗИКА...Филмите за безграничните човешки възможности винаги са разтърсващи. Този е сниман перфектно, в стил театрална пиеса, много близки планове, изящна камера. Не знам какъв кастинг трябва да проведеш, за да намериш такива артисти, толкова млади и така талантливи. Момчето в главната роля може да грабне ОСКАР под носа на моя любимец Бенедикт, макар че съм ЗА него, лично аз. Просто гласът му е омагьосващ. Заклевам ви днес, ако не сте го гледали - не изпускайте първия филм от София филм фест - СЪДИЛИЩЕТО-най-хубавият български филм за цялата демокрация дотук. И индийския, и руския, към когото имам силни очаквания. А сега - напред към последния работен ден и да ви мине бързо и съдържателно, като на кино! Поздрави от Синоптичната служба на 8я етаж!

Няма коментари:

Публикуване на коментар