7.05.2015 г.

"...хора и улици, град като град"

Добро утро! След този почивен ден по средата на седмицата съвсем се обърка летоброенето ми и сега сякаш понеделник. А аз съм почивала събота и неделя. Да, ама не. Справката сочи, че както се полага на един Гергьовден /самостоятелен и без прилежащи други почивни дни наоколо/ ударих едно празнично мотаене с консумация на прилежащите към часовите пояси храни и напитки /никакви агнета, никакви такива зверства/. Изобщо кеф. Открих сезона на босите крака, сандалите и късия ръкав. Голяма радост е за мене да съм боса-особено по морския пясък и по зелена трева. Хубаво усещане е. Сега идва замисъл за едно поотслбване, ако може така да се каже и заръча на Вселената. Друг въпрос е дали ще може да се извоюва с глад и воля. Това е съвсем друго. Там не съм сигурна, само че ще се постарая. Градът е много красив тези дни. Минавайки пешком през различни улици и зони, се разнасят различни ухания на пролетни дървета и храсти. Шарен е, населен е гъсто с кафепиячи, щъкат много младежи. Те променят изцяло физиономията му, сега ми се струва доста подмладен, навсякъде, по много млади хора...Дали така ми се струва от възрастта, която се отдалечава от младостта,дали от нещо друго. Не зная, но сякаш само млади хора виждам навсякъде. Дори сакралните две пейки в Градската градина, населени с шумно спорещи пенсионери, сякаш ги няма на мястото си. Тоест пенсионерите ги няма, нещо се изгубиха. Винаги съм ги виждала там, а като дойдох в този град, в близост до тях се разполагаше фотограф със старинен фотоапарат на статив и разпъващ се ръкав-хармоника, в който си пъхваше главата, гледа оттам обектите за снимане и прави снимки с чудното Щрак. Преди сякаш беше един романтично-артистично отвеян град, а сега е млад, спортен и динамичен. Може би прилича на градоначалниците си-и самият град? Напоследък ми минава и тази мисъл. Днес освен че е четвъртък, смятам да се наградя с една йога за достойно изминалия почивен ден и успешно начало на реализацията за поотслабването. /не че не можеше без сутрешното кексче, ама честно, не се замислих, като си резнах/. Желая ви хубави мисли и реализирани добри дела за себе си и за другите. Спорен четвъртък и Поздрави от Синоптичната служба!

Няма коментари:

Публикуване на коментар