10.06.2015 г.

Сутрешно за различните аспекти на мотивацията

Добро утро, скъпи приятели! Писането е като четенето, като всяка дейност - извършва ли се редовно, си във форма. Спреш ли, губиш форма. Така е и с шофирането и с всичко. Преди повече от 10 години се заинатих, завърших шофьорския курс и взех книжка от втори път. Първият път на кормуването ми се падна един бледолид, дългунест гад, който ме травмира душевно още при тръгването и не можах да я подкарам машината като хората и дори направих улично объркване с нея. Следващия път изпитващият ми беше кротък, благ и благоразумен човек. Видя че се притеснявам и ме посъветва първо да карам из селски улици-за отскок. Така и досега книжката ми не е употребявана. Просто защото не съм поискала. Не съм се заинатявала скопо-така, както си знам. Тогава мога да кача върхове, да стоя без хляб и вода, да преплувам реки, да скоча с парашут, да се снимам със змия в Созопол...Е, не знам дали всичко мога по този списък. Вече много неща не знам. И в много не съм сигурна. Времето носи едновременно категоричност и неверие. Това е един от парадоксите на живота. Който има много още други. И все красиви. И все пътища за избиране пред нас, и все избори. Като днешния - на откриването на изложбата за Париж в библиотеката ли да ида или на откриването на изложбата за поета Кирил Христов в Галерията? В един и същи час са. Не е честно.Както обичам да слушам френска реч, така, а че и повече обичам да слушам и Марин Добрев и Иван Янев. Средно в месеца по веднъж се случва да слуша човек умници и реч, различна от тази говоримата и на ниско ниво. Не зная, какво ще правя, но ще го измисля така, че да бъда и на двете. Време е да повикам своя Аватар. Да благодарим днес на хладината на утрото и да влезем в новия ден с усмивка - такава сряда за чудо и приказ се очертава. За радост и удоволствие. За благодарност към живота./Думите дори Благодарност и Благодаря отваря за мен нови и нови теми - и се сещам, че утре ще ви пиша защо АЗ харесвам Време разделно и защо ме потрисат негативните писанки и коментарите за този филм в последните дни.../ Поздрави от Синоптичната служба на 8я етаж!

Няма коментари:

Публикуване на коментар