9.06.2015 г.

Розовите очила на Синоптичната служба

Добро утро! Поправихме, каквото поправихме из Синоптичната служба и пак отново ви пиша. На мен ми е нужно, за вас не знам. Толкова масово и дълбоко се преплитат в тези години любопитство, сеирджилък, клюкарство, лични истории тип Биг Брадърс /ау, блякс, отвратно ми е!/, изповеди, размисли и страсти...че не знам, какво би ви било интересно в моите истории. На мен са ми интересни. Животът е интересен, макар че е сложен, труден и нелек. И то ежедневно нелек. Ежечасно. Хубаво е да се носят розови очила. Веднъж само съм мерила такива в една оптика. Светът наистина се усмихваше. Беше чудно усещане. Още го помня, може би малко преувеличено. Очилата бяха скъпи за мен, а аз-нерешителна. Самоотказваща се, както обикновено.Можеше да ги изгладувам. Образно казано, разбира се. Храната може и да е умерена и проста, щастието в душата като храни изобилно клетките на тялото. Оттогава не съм виждала очила с розови стъкла из оптиките. Само стъкла-да. Ще взема да си сложа едни на някакви макар рамки. Решено. Седмицата ми е осмислена от тази внезапна поставена от мен на мен задача. Приказни дни за Стара Загора са тези теза седмица...Силно ухае на липи и летният културен живот ври като чайник с липов чай вътре. В сряда в Галерията се открива нова изложба. В четвъртък се открива Джаз Феста, в петък има красива опера в Операта, в събота се закрива Джаз феста...Да се надишаме с култура, както се казва, че лятото през юли и особено август е пусто и глухо в града, който се изнася по морета и планини. Пожелавам ви да намерите някъде в себе си това, което ви прави щастливи, да си го обещаете, а и реализирате-няма нищо по-прекрасно от радостта в сърцето. Спорен ден и всичко най-хубаво от Синоптичната служба! И ако из града видите на щъкат художници, да рисуват, разпънали статив и платно, не ги подминавайте, попитайте ги какво им е харесало и какво ги вдъхновява. Те са художниците от пленера Дружба, който се случва в града ни на всеки две години. Тук са, за да го рисуват с четка и със сърцето си и да подарят по една картина на града.

Няма коментари:

Публикуване на коментар