12.06.2015 г.

Каква нощ само, какъв ден сега!

Добро утро! Сънят ми, в който скочих на фона на силен аромат от липи, яка музика от концерт на Пайнер в Летния театър и интелигентни и почти невидими джаз-напеви откъм центъра - беше дълбок и разностранен. Като животът в този град в четвъртък вечер. Джазо-пайнерски. Едно време видеотеките бяха подредени по такъв безумен начин - филми на рафтчета с означения "социален", "криминален", "комедия" и тн. Най-любима думи от рафтчетата ми беше "социален". Представях си я в съчетание с "любовен". Еха, социално-любовен филм, защо не? Пайнерски-джазовата нощ над Стара Загора...С един удар бяха зачеркнати всичките ми вчерашни патриотични изблици около "любимия на българите филм "Време разделно". Да, модерният фанатизъм не е само партиен, а класическият-религиозен. Не, има и патриотарски фанатизъм - този, който те кара да ревеш от кеф на тип "народни" концерти и да вееш байряка на Майка България с плам. А като си тръгваш от концерта - да си изсипеш боклуците от джобовете си и бутилките бира право на зелената трева на Аязмото. Ей те това е патриотизмът, който ненавиждам от дъното на душата си. Да ревеш по концерти и стадиони, да налюскаш с люта ракия след това и да набиеш жена си от любов-вечерта. Или детето - че е дошло с тройка от "тъпите даскали". Да драскаш из групи във Фейсбук, в които "се обсъждат" разни важни за града дела. Ма никога и през ум да не ти дойде да направиш нещо реално и по размерите ти - за този град, чийто антипаркинг-колчета и велоалеи обсъждаш. Оф, айде пак пресолих с пипер, но чалгата ми действа така. И децата ме знаят, как избеснявам, ходя и се карам с околните да спират да ме тормозят с музика, която не е моята. Беше случай отпреди много години. Дори и снощната музика от върха на парка ме вбеси. А уж ходя на йога, който ме пита. Уж трябва да съм добра, всеопрощаваща и в хармония. Пожелавам ви днешния ден да е светъл и добър за вас, да е мирен и щастлив и да ви носи хармония, колкото е възможно. Ще има хубави прояви довечера, едновременно 3 на брой - изобилие! Да, ама не. Казва се и по друг начин-планиране.Приоритети се казва. Светъл и слънчев петък! Поздрави от Синоптичната служба на 8я етаж!

Няма коментари:

Публикуване на коментар