4.06.2015 г.

Дали, кому и защо?

Добро утро! Синоптичната служба е с леко дисбалансирани уреди тази сутрин. Много ми дойдоха вчера - една тема, няколко души, гнeвно, гадно в устата и тн. Наистина не знам, дали да продължавам да пиша, кому и защо? Знам три дружки, които със сигурност ме четат, всеки ден. Ще им мине...Защо да ги има сутрешните ми писанки, кому са нужни, освен на мен със сигурност? Може да ми пишете във Фейсбука, или тук, може да лични. Ще се радвам да ви преброя, кои сте ми читателите? Ще се радвам, защото със сигурност ще сте ми себеподобни. Човек би искал да знае, ако някъде по света има двойник или таен близнак. Времето, което ми се е паднало е истински сбъркано, но е единственото възможно. В народната песен се пее "яничари ходят, мамо, от село на село" - таман така е и днес и то в същия смисъл. Само дето не се вземат само мъжките рожби. А всичко, де що има наченки на умствена дейност. Ако се е родило не с наченки, а с развити гънки - е сложно, там еничарин трудно може да стане. Много ми се иска да сте живи и здрави всички, да сте умни и разумни, да мислите, да не сте съгласни, да не сте безропотни. Засега ще притихна малко с писането, но няма съвсем да ви изоставя де. За мен Фейсбук и този блог са нещо като вестникът, на който съм главен редактор, репортер и всичко останало. Той, този блог, е моята лична терапия. Лична. Със сигурност лична идва от личност. Аз съм имала винаги такова усещане за себе си - за личност и то важна. /Минути за реклама./ Край на предаването. Светъл и лъчезарен ден! Поздрави от Синоптичната служба на 8я етаж!

2 коментара:

  1. Аз те чета всеки ден и предполагам, че имаш още доста почитатели. Има ли значение колко сме? Ако на теб ти носи удоволствие, давай смело напред!

    ОтговорИзтриване
  2. Скъпа, не търси близнак, ти си единствена и неповторима. Сигурна съм, че твоите последователи сме много и ще ни бъде мъчно. Твоята терапия е и наша... Но аз ще го приема като отпуск... А ти ела довечера на йога - имаме нужда, макар че и там вече не е същото... Не знам дали изобщо идват моите коментари до теб, но нали знаеш, че през деня нямам ФБ, поне за сега... Хубав ден, не се предавай! :)

    ОтговорИзтриване