31.12.2015 г.

Весело посрещане на Новата 2016 година!!!

Добър да е последният ден от 2015 година, скъпи приятели! Ще си спомням само с добро изминаващата година - и заради доброто и заради тъжното и заради усмихнатото и заради плачливото, което ми се случи в нея. Ще си я спомням с добро. Тя наистина беше добра година. На първо място продължих да се учудвам как това, което поискам наум или наглас - се сбъдва. Понякога го поискваше сърцето, понякога-умът, понякога заедно се наговаряха...Но е факт - мисля за нещо и то се материализира. За човек - и той идва насреща ми, или се обажда, или по някакъв начин ме сеща за себе си. За вещ- и тя се сбъдва. Особено ако се зарадвам силно на някого за нещо. И то под тази или друга форма-хоп, при мен! С горчивина уточнявам само, че въпреки че искам някои работи от сърце /не ги изисквам/, но искам и се моля да се сбъднат и са в областта на политиката местна и нациолна - НЕ, не стават, не се сбъдват. Което ми е подсказване от Вселената - това е тъмна галактика, там светлите сили не работят и съм безсилна да изпълнявам добри желания и мисли. НЕ, не става, там не се материализират мислите ми. НО! продължавам да опитвам, аз не се предавам лесно, както знаете Овен съм по зодия. На второ място и в настоящата година продължих да познавам и да се запознавам с много хубави и талантливи хора на България. И продължавам да вярвам, че именно те са огромното и богатство. Талантливите и хора - артисти, танцьори, певци, музиканти, балерини и тн. Преживях 2 разкошни фестивала - на куклен театър за възрастни Пиеро и Оперно-балетния фестивал. Нагледах се на модерни спектакли, на спектакли висока класа. В България това е голямото богатство-културата. И децата. Друго няма. Ако си мислите, че е спорта-не е. Защо ли? Защото да припомним "Здрав дух в здраво тяло". А като общо духът на нацията не е здрав. Тогава какъв спорт, какво здраво тяло, какви 5-6 и 7-8, че ще си паднала?! Нито фитнесите вътре и вътре, нито случайните медали могат да върнат предишната слава. Защото като общо обществото е болно. И не може да роди здрав спортен дух. Не може.Точка. На трето място и тази година запази приятелите ми и хората, които обичам живи и здрави /кой колкото може/ и край мен. Което няма как да не ме радва дълбоко, дълбоко. Нищо повече не си пожелавам от това да съм здрава и да работя и същото за любимите ми хора, които са ми много нужни край мен. Много нужни. Тези, които не са вече край мен-по един или друг начин са почти винаги с мен. Обожавам шала на сърчица от Мария. Имам чувството, че я водя с мен там, където бих искала да я заведа, като нося този шал. Тя ми липсва много. Както и Йончето, много. Станимир,Борето, Боби Стойнов...Силна армия от ангели си имам на небето, да знаете. А водач им е моята баба от приказките, която се грижи за всичко около мен от някой облак №29-03-69. Тази порода баби от приказките, дето са си постоянно вкъщи и отдадени само на къщата и внуците, вече ги няма. Времената са модерни. На четвърто място си оставих в тази година с отложено плащане в началото на следващата няколко нови надежди и начинания. Скоро ще ги разберете. И ще им се зарадвате, убедена съм. Значи все още имам мечти. Все още. И цели-да кажем. Въпреки че вече не съм състезателния тип, който бях и с никого нищо не деля. Нито доказвам, нито уча, нито показвам. Един от собствените ми девизи е "Не искам чуждото, само моето си!". За това, моето си, съм готова на битки и борби. Дано не се налага. Благодарна съм на 2015 година за всички моменти, които ми предостави - да направя добро, да помогна, да съдействам, да подкрепя! Наистина тези моменти са неоценими със силата, която ти дават. Благодарна съм и, че и двете ми деца учат това, което искат и че в семейството ми учението се цени високо. Благодарна съм и, че мама и тате са живи и здрави и че имам такъв безценен брат на този свят! Благодарна съм и за подкрепата на един човек, който вече 23 години е най-добрият ми приятел в живота и мой безценен урок по реализъм! Направо стана все едно Оскар са ми връчили в Кодак Тиътър и аз Благодаря от трибуната на целия свят и семейство! С две думи - 2015 година беше незабравима и добра година! Пожелавам си 2016 да бъде незабравима, добра и благодатна година за мен и всички ни! Да се родят бебетата, които са чакани. Да станат сватбите, да се излекуват болестите, да има повече усмивки! Поздрави от Синоптичната служба на 8я етаж, която започва Голямото готвене след малко! В къщата и спи едно пораснало вече момче, което я осветява с дъха си и с /рядкото си макар/ присъствие. Другото пораснало дете пътува из света да търси радостта и разнообразието. Всичко е наред, всички са/сме по местата си...Всичко е точно така, както трябва да е. Весело посрещане на Новата 2016 година и до скоро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар