15.10.2014 г.

Духът на Коледа - в мен и в други хора

Добро утро! Не знам как да опиша вчерашния вторник - той има гъст и плътен вкус като виното, което си взех да опитам. От магазина на Изба Братя Даскалови - червено, сухо, каберне и . Така да ми хареса, че се чудя другите ли какви чудеса ще са. Например сира-та, тя ще е следващото им вино, дето ще си взема. Та така - понякога има такива дни, гъсти, плътни, ароматни, много наситени с вкус. От сутринта, когато ме лакираха професионал, през щрудела, който много се хареса на колегите /мое производство/. През неочакван подарък уникално ценна книга /не че не си го поисках, но точно такава не!!!!/ от Антикварната книжарница на Борислав, през неочаквана среща с обичан учител на бате Радо и разговор за образованието у нас, през много радостна новина за около Коледа в Операта /ще научите непременно подробности!/, през върнати и взети нови книги в библиотеката /две от които са за Индия/, та ....до йогата и моето завръщане в залата след дълга пауза от повече от един месец /ама че съм отвеяна и аз/. Накрая винцето и едни сънища странни, разпокъсани, ставане нощем, среднощна цигара и размисъл. Не съм прекалявала, само една чаша...Но явно с различното вино идват различните сънища. Явно. Срядата засега започва сива, значи ще трябва да я оцветим. Днес ми е роклено едно такова, рокля ще е и с ярък шал, разбира се. Женски му работи. Вероятно днешния ден няма да е гъст и плътен, а дантелен и воален, както прилича на един женски ден. И ми е много коледно, както му и прилича да е в сряда и всеки ден до Коледа. Елена Гинзарова също има пръст в това, тя ми прати един уханен клип. Гинзарова е Танте Коледа тя, голяма майсторица, ще ги твори едни красоти...непременно надзъртайте в магазинчето и в Универсалния, където се опаковат подаръци, защото ще има изненади. Шило в торба не стои, та този ли къдрав и шеметен Водолей като нашата Хелън! Има и още едно място, където духът на Коледа витае и в лятно време и винаги и насреща си имате не една, а цели ТРИ Коледи във вид на Яна, Люба и Ваня- Къщата под звездите над заведението Дръмс. Там от лятото момичетата правят много добри еднодневни курсове, аз бях на един. Утре ще има много интересен, но свързан с малки деца, каквито вече нямам...разполагам само с два броя пълнолетни. Със сигурност ще напиша нещо отделно за мястото и девойките, защото заслужават. Носят духа на Коледа в себе си и то веднага си личи, от пръв поглед. Хайде сега да украсим срядата с усмивка и смело напред в делника! Операта днес ще е пълна и с оркестър и с хор, върнаха се вече и сега ще жужат... Ведър есенен ден ви желаем от Синоптичната служба на 8я етаж!

Няма коментари:

Публикуване на коментар