6.10.2014 г.

Нова седмица - нов късмет

Добро утро,скъпи приятели! Легнах си като детенце с вечерен час, никакви пресконференции не съм гледала. Попих с интерес от съседната стая, докато си разтребвах, интервюто на ББ /ако може да се каже интервю/ и бях напълно удовлетворена. След това от коментиращите чух едни почти християнски реплики за помирение, смирение и подкрепа от лидер на ДПС, някакви други за Национална кауза от патриотичен лидер и ...роса ме поръси на душата. Спах като сред поляна с цветя. Нашите политици ще седнат да се разберат помежду си?! И да се прегърнат като братя? И да не делят министерства, агенции, постове и тн с калкулации - аз на тебе, ти на мене? Ми...то това е страната Утопия направо. Може би тайно са вземали уроци в Училището за магии Хогуордс. Или са били на откриването на сезона в Софийската филхармония и са им потекли сълзите от музиката. И са били пречистени. Или ходейки по села и паланки са видели толкова беднни и беззъби хора, че са се потресли до дъното на милостивата си душа. Аз илюзии за тяхното пречистване нямам, да са живи, здрави и успешни децата ми да пращат по някой лев от чужбина, да си плащам лекарствата - като се пенсионирам. Това е личния ми план, останалия - да работя с желание и от сърце, да не унивам и да не губя вярата си, да събера думите, които отдавна гоня по пътища, баири и пътеки в нещо цялостно. Но след като снощи чух безумния разпит на ББ от медиите, задаването на едни и същи въпроси и едни и същи отговори, повтарящи се през 3-5 минути, в мен се затвърди убеждението - медиите са големи национални предатели. Платени до една, те само тичат след тези, от които идват парите. Падат им се - на тъпи въпроси, тъпи отговори. Да бяха се постарали и поне да се изслушваха. Медиите правят изкуствен живот пред очите ни - животът не е изборите, той е в онкологиите, в линейките, които се мъчат да стигнат навреме, в гробищата, където погребенията са на 30 мин /видях го с очите си в София/, в училищата, където отдавна мирише на мухъл и вехто откъм програмите, над които се пънат деца и учители, в театрите и оперите, където едвам събираме хора, оцелели от битовизЪма с неособено големи щети... Медиите превърнаха политиката в основната си тема, сега какво ли ще им донесе тя...Ми ако всички смирени и богопомазани 8 партии кажат - Хайде, Победителю, направи кабинет, ний ще ти помагаме! Тогава медиите що ще пишат, се чудя и мая аз в този ранен час. Твърдо вярвам, че ако пишат приоритети за спасението ни, то те ще са с адрес здравеопазване, култура и образование. Не само тротоари, пътища и магистрали, бетони, детски площадки, фитнеси и тн. На мен бетон не ми стига, явно и на доста хора не стига - съдейки по изборните резултати. Понеделник е, партиите спят, а хорицата отиват на работа...Цяла седмица Операта ще е празна, оркестър и хор заминават на турне днес във Франция. Ще ми бъде тъжно, но ще погледам Луи дьо Финес довечера в библиотеката и ще ми помине. Желая ви приятна седмица, днес с жилетчица за дрескод! Поздрави от Синоптичната служба!

Няма коментари:

Публикуване на коментар