20.10.2014 г.

Понеделник и свободни размишления по двойки

Добро утро, добър понеделник! След като в събота бях на работа, вчерашният единствен почивен ден премина почти изцяло на дивана с книга в ръка. И без това домашната работа при по-добри доходи бих я разпределила на друг срещу заплащане. От нея си оставям само готвенето, макар и там да не съм съвсем сигурна. То е свързано с време, а времето не ми достига определено. За готвене ли, за четене ли, за чистене ли, за простиране, сгъване, гладене, за кое по-напред...Всичките ми приятелки са много оправни момичета, големи домакини, големи умеятници и съм горда с тях. Това, което на мен ми е в повече, на тях им доставя удоволствие и го могат и си разпределят времето и изобщо е хубаво да се поуча от тях, но вече закъде? Индивидуалността ми е изградена. Голямо богатство е това българската жена, национално богатство. Вземаш една - и си оправяш живота. И мисля че това трябва да е част от рекламата на България пред света. Понеже качеството винаги се цени винаги и навсякъде. Пък и цената в случая е съвсем разумна. Винаги съм твърдяла, че задачата на един мъж да си вземе добра жена е много по-трудна. Защото ако не е свястна - е отписан, просто животът му отива на кино. Докато една жена, ако обича един мъж и хич да не става той - тя ще го носи на гръб цял живот. Това е то, пред очите ми примери колко щеш.... Отде пък я захванах тази тема за двойките в ранни зори, чудя се на себе си самата...Преди доста години като бях в Америка, ни развеждаха задължително из местните полиции, показваха ни колите на патрулите. Питам аз, нали по двойки дежурите, гледали сме по филмите? А те казват - не, госпожо, по филмите нали трябва да си говорят все пак, затова са по двойки. Та темата за двойките е необятна, необятна. Ако се върнем на семейната, се сещам за една реплика от филм - Защо е съпругът/съпругата се питаше в разговора и отговорът беше - За да имаш свидетел на своя живот. Много ми хареса това и е просто казано - свидетел. Не съучастник. Човек сам участва в живота си, сам го направлява. Свидетелят е много важно лице - и в съда и изобщо. Задава се скромна откъм събития седмица, нека мине опиянението от винената фиеста Августиада и поизтрезнеем. Не че спират и театрите и операта, но вече по-кротко го раздават. А и имам очакването да посетя родния край и дом и приятели, така че на мен ми е хубаво още в понеделник да си мисля за това. Желая ви от сърце светъл и слънчев понеделник, да ви върви по вода във всички начинания днес! Поздрави от Синоптичната служба на 8я етаж!

Няма коментари:

Публикуване на коментар