17.01.2013 г.

Четвъртък - старата любов

Четвъртък е старата ми любов. Проверена, оцеляла, издържала. Само мой и на никой друг. Вечен спомен и тръпка при ежедневното припомняне. Знаем си жестовете, погледите, пращаме си думите по въздуха. Четвъртък е духовен, той е с много фина настройка, улавя невидимото, трепти, бързоподвижен е. Тук е и навсякъде около мен и надалеч пред мен, за да ми разчисти пътеките, да ми проправи пътя, да ме закриля. Така е със старите любови - те са вечни, желани и верни спътници и пътепроходчици. Защото, винаги съм, казвала - любовта остава сред нас, не изчезва нанякъде...Дадената любов е винаги с нас. Така е с любовта на баба ми, на тате, на мама....Днес мама има рожден ден. Мама е прекрасна, любовта и е с мен винаги. Затова и този четвъртък ми е толкова обичен, днес е два пъти по-обичен от обичайното и заради маминия рожден ден. Не пестете думите си на обич днес, а и изобщо, не ги дръжте в тайничето на сърцето, пуснете ги на свобода, изречете ги. Четвъртъкът е ден на старата любов, на любовта, която ни носи на ръце в живота. Леки сме в ръцете и, хубави и песенни. Хубав и гальовен четвъртък ви желая от Синоптичната служба на 8я етаж!

1 коментар:

  1. Да е жива и здрава рожденичката! Още много години спокоен живот! А тази публикация ми напомня енда любима песен - "Старата любов е като влак, изпуснат влак и няма връщане, старата любов е като сън, несбъднат сън и няма връщане... Дълга нощ, затръшната врата и няма връщане...."

    ОтговорИзтриване