24.01.2013 г.

Четвъртък си сложи бутонели, ах!

От ранни зори нещо активно снове насам натам...Тоз четвъртък! Рови из шкафовете, отваря чекмеджетата едно след друго. Аз ходя тихо след него на пръсти, любопитна съм. От чекмеджетата се подават изненаданите дрехи - и те се чудят, какво му става на четвъртъкът, какво търси? Замисля се за миг-два прав, после пак продължава с издирването. Вдига пръст нагоре, сякаш да разбере коя е вярната посока, завива като дисциплиниран лейтенант в началото на кариерата си - стегнато и отривисто. И пак нещо почва да отваря и да преглежда. Накрая го виждам с усмихната физиономия - търсел си бутонелите, копчетата за ръкави. Колко е само суетен този четвъртък, колко е прецизен. И той от друго време дошъл....В момента, когато пиша, вече излиза от банята и ухае на невероятен мъжки парфюм. Младите момичета ще го гледат като паднал от Марс, а по-улегналите жени ще въздъхнат и няма да смеят да го заговорят. Защото ще се чувстват пред него делнични. Но ще въздъхнат, сигурна съм.
Той вече е към края си с приготовленията, да ви кажа - изненадана съм. Изглежда просто добре, съвременно и модно по тертипа на днешното време /аз се чудех няма ли да е като някакъв Граф от оперета, ходещ по централната улица?/. Няма, няма -  добре облечен съвременен мъж е. Само бутонелите на ризата го издават, но те леко се подават под сакото.
Казвам ви - това е магията на четвъртъка. - Нещо някъде да сложите по себе си, скътано или на показ - от миналите времета, от красивите епохи, от изисканите дни...Брошка би било добре. Дълги перли....мммм, красота! Или черна очна линия - като Момиче на Джеймс Бонд. Или чорапи с дантели - вие да си ги знаете и да им се радвате тайно...А филцова шапка с красоти по нея - би било просто....върхът на красивата и умна глава, която я носи. Вашата! Да, вашата. Поздрави от Синоптичката от 8-я етаж. Днес ще си сложа дълги перли и една разперена пола. Шапката ми не е филцова, но пък просто е стил Лили Марлен!!! Така ме вдъхнови този четвъртък! /излезе, а след него тук още витае парфюмът му.../
http://www.79ideas.org/2012/10/black-and-white-autumn-in-italy.html

Няма коментари:

Публикуване на коментар