19.01.2013 г.

Събота - любима братовчедка от далече

на Весето с обич
Съботата пристигна у дома като любима братовчедка от детството. Настанили сме се с чаши с кафе на пода край камината и сме разпръснали черно-бели снимки. Усмивките ни са още едни и същи, само по-уморени. Тя още се смее така заразително и от сърце. Лицето и е бяло, има трапчинки и най-писаните вежди, които съм виждала. Тъмни и изрисувани - подарък от Създателя. Съботната ми братовчедка е иначе същество сериозно и дисциплинирано. Определила ми е точно време за всичко днес - за спомени, за гофрети, за разходка, за пазаруване. Тя цени времето си, въпреки че ни е много хубаво да се отвеем в старите спомени. Съботната ми братовчедка е реалист, обича класическите кройки и очилата и тънки и незабележими. Не обича да се набива на очи, но ръководи живота си с вярна ръка. Такава ми е тя една - днес пристигна, за да ми организира съботата така, че да се почувствам удовлетворена. За нея е нужно да има баланс между полезното и приятното. Ей, опасна роднина ми е тя - съботната! Обаче е стабилна материя, на нея може да се разчита. Ето както ми заръча да ви препоръчам за днес - да посетите места със стил /препоръчвам Дръмс/ и едно новото кафене над Второ основно училище, да пиете качествено кафе и фреш, да си купите здравословни храни, да бъдете разумни и балансирани в съботния пазар, непременно да намерите хубаво вино за вечерта /препоръчва червено Сира на Братя Минкови/. Ох, докато си запиша каквото ми издиктува, че да ви го кажа! Ето, братовчедката ме чака на вратата, а аз се мотам...Излизаме на пазар, до скоро, мили мои! Поздрави от Синоптичната служба на 8-я етаж!

Няма коментари:

Публикуване на коментар