25.01.2013 г.

Нежната ми г-ца Музика

Там, където работя от Великолепната г-жа Сряда насам, се пее и свири - по цял ден. Има огромни прозорци, които гледат към най-красивото място в центъра на града. Ако тръгнеш да пребродиш стаите и сцената, ти трябва нишката на Ариадна, да не се загубиш на връщане.Има ъгли и чупки, местенца за тайни думи и усамотяване. Защото Музиката понякога, като отвеяна /поради огромния си талант/ персона, иска да се върне и постои малко в себе си притихнала. Понякога и омръзва да е в роля и да слиза царствено по стълбите, а всички да и ръкопляскат. Понякога иска да избяга и се скрие, защото и се доплаква внезапно. Затова гледам да държа от г-жа Музика всички вестници настрани, да не ги поглежда, та камо ли да ги чете. Ако има нещо интересно и добро от Света навън и го чета на глас, а тя се вълнува и смее като малко дете. Обича да и чета за успехите на другите - тогава пляска с ръце и тропа с крачета, обути в кадифени обувки. Г-ца Музика е прекрасно и нежно създание. Вчера ме попита, защо нито едно от двете ми деца не свири на инструмент и аз се засрамих, после натъжих - временно. Имахме йоника вкъщи за Жени, но не настоявах, не бях твърда, либералитетна съм. Г-ца Музика ме прегърна и ме успокои, което не прави често. Тя е фина и овладяна млада дама. Аз я уверих, че ще бъда най-добрата и артистична баба и ще водя внуците на пиано и цигулка и тя дълго, дълго се смя...Днес ще и занеса най-красивата си мидичка от вкъщи на г-ца Музика, тя обича подаръците. Изчервява се като малко дете от удоволствие. Хубаво ми е да я слушам.....Днес от Синоптичната служба се отвяхме по творчески теми, но в края не забравяме прогнозата. Петък се събужда с мелодиите на последния работен ден - от всичко по малко, омешано е.  Такова и великолепното разнообразие на живота. Наследете му се и нека бъде музикално и песенно целия ви ден. Днес си тананикайте на всеки два часа. Така и шефовете дори ще ви забележат и оценят като различна и цветна личност. Хубав ден!

Няма коментари:

Публикуване на коментар