20.01.2013 г.

Неделята дойде с нощен полет

на Гиги
Пристигна снощи след полунощ, отдалече, с нощен полет. Неделята е любимата ми братовчедка от детството, която живее в чужбина с цялото си семейство. Снощи си говорихме сладко-сладко и тя сега спи, а аз ви пиша за нея. Неделната ми братовчедка е хубавица, със сини очи, слаба и висока. Винаги е била модна мадама, съвременна, спортна, готина. Като деца сме се захласвали от приказки, бяхме влюбчиви и си дрънкахме за момчетии. Сега си приказваме за децата в сложния пубертет и за мъжа у дома като елемент от личното ни духовно израстване чрез изпитания /хехе/. Любимата ми братовчедка е натура жизнена и усмихната. Тя е стожер и организатор на весели събирания на нашенската общност в далечното иностранно градче, където живеят. Изпратена и е даже оригинална семейна носия, за да пази българския дух от чуждите ветрове. Неделната ми братовчедка днес ще организира и моя ден артистично, знам си аз. Като се събуди и ще пренареди гардероба ми, ще прегледа джунджуриите за украса, ще изхвърлим старите гримове и червила. Ще идем да накупим нови пера и перушини /образно казано/ и ще се нахубавим - както едно време. Неделята, казва тя, е карнавално време. Можеш да си такъв, какъвто поискаш - за един ден. Така че смело поемайте навън, обещаващо чуден ден е. Можете да бъдете модни икони, туристи из Аязмото, домакини с кошница в ръка на пазара, нещотърсачи из китните магазинчета за втора ръка дрехи и красоти, можете да пиете аристократично чай от каничка в сладкарница "Неделя" без да сваляте шапката си - но с изправен гръб, свити настрани крака и ръце в скута /без никакви "Гордост и предразсъдъци"/....Смело поемайте напред! Ние също ще бъдем с братовчедка ми на едно място с нахубавени дами и ще ви докладвам после с кеф.

Няма коментари:

Публикуване на коментар