22.01.2013 г.

Вторник - пътешественикът

Пак ми довя спомени от Индия този вторник...От ранни зори вкъщи гори пръчицата, която ми подари в неделя Стела от Уъркшоп "Индийската красота на жените". С нея си приказвахме за Индия в захлас, тя е била съвсем скоро. Пак ми се ходи - там и сякащ никъде другаде. Ако ме заведат в Париж - може, няма да откажа, а също и в Италия. От Изтока ме чака каменния град Петра, а за Китай и Япония понякога, ако може да се нарече мечта, си мисля с притворени очи. Смело е да ги отворя, че току виж се сбъднало. И може да е още по-красиво, отколкото си го мисля. Така беше в Индия, която бях и сънувала преди да тръгна. Днес определено е ден за пътешествия, така че ви съветвам да си извадите любимите снимки или да ги преровите в компютъра и да им се порадвате. Вижте лицето си, когато се Другаде, такова е едно неузнавамо одухотворено. Пътищата променят човека, връщат го към себе се. Колкото по-надалеч отиваш, толкова си по-близо до себе си. Затова може би хората толкова се стремят към Изтока. Далеч е и по пътищата към него, стъпка по стъпка - влизаш в себе си като в свято място. Нека всичко днес ви напомня за най-красивите места, където сте били - пейте си канцонети, слушайте фламенко и всякаква Музика за спомени, хубаво е....Спомените са най-красивите украшения, които притежаваме. Най-ценните лични бижута, които да завещаем на децата си. Ето така, като нагиздена индийка изглеждаме - спомените са златата по нас, а мечтите - са точно зад точката между веждите.Хубав вторник, приятни пътешествия, попътен вятър на спомените и на мечтите за нови плавания! Времето е много подходящо за екскурзии до топли и студени страни - вътрешната температура на сърцето е тази, която ще прави климата прекрасно подходящ. До скоро от Синоптичната служба на 8-я етаж!

Няма коментари:

Публикуване на коментар