13.09.2013 г.

Нищо страшно в Петък, 13-ти!

Добро утро, Петък 13-ти! Не съм фаталист, но...Събудих се в 5,30 ч. и не ми се спеше. Почнах да разучавам някакви модерни оптиции по блога на български и на английски, но не стана работата да ги внедря. Една голяямо летящо яростно и шумно насекомо озвучава музикално утрото в стаята и се опитва да не ми даде да се концентрирам...С една дума - интересно утро се получава за един необикновен ден.
Петък 13-ти е любима тема за медийните ми събратя - за всякакви словесни каламбури, предричания и предвиждания. Надявам се особената му енергия днес да ме доведе до приключване на всички служебни задачи, междувременно до обедна среща с любими мои хора и вечерни кротки занимания по интереси. Вярвам в една добра новина днес и я привличам с мисълта си. Петък е хубав ден. Със сигурност добър за краткосрочно и дългосрочно планиране. Граничен ден между спокойствието на уикенда и началото на следващата нова седмица.
Ще го поукрася днес с блузка на ситни цветчета /гледам, че цветята - големи, красиви и едри - пак са на мода този сезон и то обилно/. Моите днес ще са дребни и невинни, но пак обилни. Винаги си е веселяшко да си с цветя, изразени по какъвто и да е начин. На Яна и стои много едни огромни цветя на брошка, които сменя по цветове върху тоалетите и тази брошка е визитната и картичка. Моята се очертават панталоните май. /Вчера две дами не ме познаха с роклята, с която се бях нагиздила и казаха, че са свикнали да ме виждат с панталони/
Може би всеки си има по нещо, с което да го разпознават. Какво по-хубаво от това?!
За днес само препоръчвам да се пробва с цветя, но не е задължително. Петък е фриволен ден, знаете. Когато ходех с костюми, обичах в петък да си слагам любимите дънки по всички европейски правила за петъка. Сега всеки ден ми е петък и си ходя както си искам, голям кеф е това, ще знаете.
От вчерашното търсене на шарената сянка успях да я проуча само в Градската градина, но се надявам да имам време в почивните дни за малките улички и особено тези с брезите в квартала ни.
Желая ви хубав и лъчезарен ден, да ви се случи нещо необичайно красиво и изненадващо и да сте много усмихнати през целия ден! До понеделник в Синоптичната служба!

Няма коментари:

Публикуване на коментар