10.09.2013 г.

Тихият среднощен гостенин - дъжд

Добро утро! Разхлади ли ви съня дъждът снощи? Прошумя ненадейно в 3 часа, когато се завръщаше от купон големият ми тинейджър вкъщи. А аз бях се събудила, както обикновено става - по някакъв странен вътрешен часовник на майките. Дъждът беше един неочакван гостенин на терасата, държа се прилично, не беше шумен, не намокри прането от морето. И отшумя нанякъде. Днес сутринта няма помен от него, освен един сив, голям облак, който иска нещо да се себеизрази, но още не е решил кога и как. Септември си е септември - месец с "р", та било то и любимото ми за слушане френско "р"! От септември до април ще е хладината в различни нюанси и сила.
Днес е вторник, а той малко обира от припряното на понеделника /който иска всичко, ако може да свърши за един ден/. Вторник е разсъдлив, отсява и подрежда. Симпатяга с една дума. Вторите са ми били винаги любимци - те са от моята кръвна група. Днешният ден е за действие, за промяна, за свършване на неща, които сме забравили и оставили настрани. Хубав, благодатен ден, че и разхладителен - а с хладна глава и горещо сърце се вършат най-добрите дела.
Днес може да се носи тъничко сако, още върви и лененото, още няма да изпращаме лятото. То иска от нас да не забравяме за цветовете му и че нищо цветно, пъстро и ярко не е демоде. Напротив - цветовете са коктейл, който можем да си забъркаме - за радост, ведър поглед и усмихнати очи през целия ден!
От вчера пак ми е пред очите розовото като вариант за усмихнат ден и цвят, който изразява щастието и гостоприемството/според индийците/. Вариации много - на розовото, според който както го обича! Сега преди очите ми са розовите ръбчета на облаците, които са много красиви.
Желая ви спорен ден и да отхвърлите много задачи, но да не ви товарят с нови!
Поздрави от Синоптичната служба на 8-я етаж!


Няма коментари:

Публикуване на коментар