23.09.2013 г.

Започва една Супер Седмица

Добро утро! Мътно млечно е небето навън. Има светлосиво, синьо, розово - като цветове. Има бавносъбуждащо се утро. А като си помисля-някои дечица са поели към училище. Не е честно възрастните да почваме работа в 8-8,30 часа, а децата да започват часове в 7,30 ч. И аз си спомням, как по пътя за училище беше тъмно като в рог сутрините. Само в зимата снегът блестеше, а в най-тъмните ъгли се криеха момчетата, които ни замеряха със снежни топки....
Сега за децата нищо романтично няма в училище, единствено и само досада и тук-таме някоя свежа персона, която скоро ще увехне или ще я уволнят или ще започне да играе общоприетата роля.
Не знам защо захванах училищната тема тази сутрин. Сигурно защото от балкона на Синоптичната служба се вижда веднага вляво Езиковата гимназия, а в другата стая спи възпитаникът и 11-класник, който е втора смяна. Или пък просто такава мисъл ми дойде, защото вчера коментирахме повече поощрението като форма на подкрепа и пришиване на криле у ученик, който за първи път учи трудния френски език. Моята племенничка го учи и е щастлива /не в тази гимназия отсреща/. И аз съм щастлива с нея.
И днешният ден ще бъде щастлив, ако му позволим да се разгърне. Понеделник е плах ден, към следобеда се поотърсва вече и се пооперва. Тази седмица няма право да е плах. Седмицата ще е интересна за Стара Загора. Надявам се, сте разбрали че започва на 24ти Фестивалът за куклен театър за възрастни "Пиеро". Препоръчително е да се изгледа поне една от многото постановки - така светът директно влиза в сетивата ни. Препоръчително е да се гледа "Турандот" на Държавна опера-Стара Загора на 26ти, защото след това костюмите и декорът си заминават за Опера Русе. И защото ще има дебют на млад изпълнител от Стара Загора и по хиляди други причини. На следващия ден /вечер/ е Нощта на изкуствата /27ми/- богата програма, много събития, кое от кое по-интересни. На 28ми пък в новата зала на СОУ"Иван Вазов" е кулинарното шоу, мммм вкусно.
Така са дните преди и след Празника на Стара Загора - интензивно културни и богати. Оживени и плътни. Народът щъка из разни събития и е хубаво. Артистично е. Красивата ранна есен е и дълбока така. И на мен особено много ми харесва.
Днес да си сложите каквито искате цветове, но есенни /аз си извадих любимата оранжева жилетка!/. Да си вземете фотоапарат или с телефона да снимате всяка есенна прелест, която развълнува сърцето ви.
До утре и спокоен ден!

Няма коментари:

Публикуване на коментар