24.09.2013 г.

Жилетка от шейсетте за вторник

Добро утро! То бива, бива, ама така драматично и гъсто сиво е небето навън, че сякаш всеки миг ще затрещи и завали мощно. Плътни сиви облаци с ивици проблясъци са го покрили и внушението е като за много късна есен. Надеждата ми е само в един ляв, долен ъгъл на хоризонта, от който се надига леко светлото и става малко повече светло. То е като завеса, зад която надничат дечица, за да видят мама и тате в салона ли са.
Явно днес ще се приготвяме като за студен есенен ден, след вчерашното ясно слънчице пообяд и почти лятно време. Ще се вадят тънки якета и чадър за в чантата. Нека да се навали, само да остави петък вечер да е тиха, кротка, безветрена, ясна, топла и спокойна да се порадва народа на забавленията на различни места из центъра.
Сивото просветлява пред очите ми, докато пиша....Има надежда за вторника, да не затъне в тъмни мисли и се зарее в безнадеждност. Вторникът си е баш ден, аз си го харесвам. Ведър е, всичко му е ясно. Понеделнишкото лутане, тутане и бутане са му неприсъщи. Той се е отърсил от суматохата на началото и е свежарка. Днес всичко ще бъде наред. Ще има време за служебни и за лични успехи. Вторник е балансьор и за всичко го бива. Дипломат е, знае как да реди благодарствени думи и да печели нови приятели за своите каузи. 
Само е особено важно в сиви дни като този да вземете със себе си вещ, цвят и мирис, които обичате. Време е вече за ароматните свещи с дъх на лимон, на канела, ванилия, на нещо любимо. Когато няма светлина отвън, свещта помага за настроението и спомнянето на красиви неща. Всеки иска на работа да му е приятно. Ароматните свещи са една от приказките на цивилизацията.
Иначе за облеклото днес - може да се пробвате с жилетка по избор. У дома и тинейджърът има отскоро - дори. Изглежда като баща ми - уникално красив в уникалните 60-е на 20 век. Шейсетте години са моята слабост, моето време. Аз също ще си сложа набродираната жилетка в този стил. Сигурно ще става и като за очакващата ме родителска среща /няма измъкване, още само тази и малко от другата година, докато завърши и той!/
Мятайте жилетката, с чадъра, чантата и аз - смело напред!
Спокоен вторник!

Няма коментари:

Публикуване на коментар