11.11.2014 г.

Събуждане след гъстия и дълбок сън

Добро утро от една успала се синоптичка! След тъмната бира снощи спах така сладко, че май ми хареса и пак ще опитам. Освен това заведението беше малко, много европейско, много вкусно и подходящо да съм с приятели, не става за тайни срещи, защото не е приватно, както казваха не знам там кои събратя, сърбите ли...Приватно Е уединено. Във всеки случай вчера след работа свършихме добра работа със Снежка и се наградихме с бирата, а то и с мисълта приятели извикахме. Та стана чудно. Приятелите са една от малкото семейни двойки в града, които много харесвам. Те са двама, сякаш са създадени така. И никога нищо друго не е имало, освен да са двама. Винаги са двамата. Не съм ги чула да говорят в множествено число за себе си, но живеят, изразяват се, успявят и по отделно, а то е успех за двамата. Имат прекрасно пораснало дете, на което ще е трудно с този пример на родителите си - да си намери другата част от цялото. Мисля, без да се обезкуражавате, че Вселената рядко събира такава двойка, от двама, които са всъщност едно. Тя си има нейните си правила, а и напоследък хората станаха твърде остри, твърде ръбати и неприспособими към единение. Мислят си, че е твърде голяма отговорност. Не, не е отговорност, то е просто живот, вдишване и издишване, продължаване на дъха на другия, на мисълта му, на радостта му, на болката. Ако ти стиска. Защото е ежедневен живот. Не съм си и мислила, че така хубаво ще ми започне седмицата. Дано и днес, въпреки изтезанията на зъболекар които ми предстоят. Тя си знае, д-р Ненова и упойчицата е винаги готова за мен. Иначе не отварям устата. То бива голяма жена така да я страх, но моето, то е страх, разигран и като спектакъл с опити за бягство, самоутешения, антракти, че да си почине душата, кривене на лицето във всевъзможни пози и такива ми ти работи. Днес сутринта може би ще имам гостенче на детския спектакъл, а вечерта във фоайето на Операта може да видите "Дидона и Еней". Не слагайте заглавия предварително, а просто полюбопитствайте-музиката е чудна, а акустиката много лирична. Поздрави от Синоптичната служба и извинения за закъснялата прогноза! Ще пиша на Загорка да добавят в рекламата за тъмна Ариана - след изпиване се спи дълбоко и крепко.

Няма коментари:

Публикуване на коментар