19.11.2014 г.

За даването на кураж

Здравейте на всички ви! При мен вече е четвъртък, обаче е само сряда. Бързам с цял един ден незнайно защо. Всъщност усещам някоя от причините де, не е съвсем да не знам. Идва зимата, килцата почнаха да се качват и да придобивам онзи як вид, с който си се помня обичайно. Масивна конструкция, на която можеш да разчиташ. Както се обявих преди време Широкоскроена в буквалния и преносен смисъл на думата. Или както разсмях Мимозито преди време, че мязам на Горски масив - до друга една, нежна, слабичка, стройна, изваяна, дългокоса, русокоса и синеока прелест. Иска ми се да се събудя слаба, фина, стройна, дългокоса, обаче не би...Дядо Коледа ми отказва тези желания, писа ми писмо да не го занимавам с глупости. Пиша това да ви разсмея сутринта, не че не се харесвам. И да се и да не се, свикнах си вече-ще ви кажа. Свикнах си. Това сега го измислих. Във всеки случай черното рокле, дето го бях определила за понеделник за официално, не ми става. Ще го пръсна. Кога стана тази работа с килцата, че не разбрах?! Така или иначе гладна и на ябълки не мога да седя, ще мисля нещо в движение за справяне с това положение. Въпросът с килата отдавна знам, е самовъзприемане. Цял площад народ да ти вика, че си добре, ти ако си мислиш че си дебел, нищо не може те разубеди. Пък и такава женска тема си е...изобилна за говорене, вайкане, утешаване, комплименти, съвети, окуражаване, мотивиране и тн. Всичко това може да получите безплатно в един разговор за килцата, който подхванете в женска компания. Един мъж би те погледнал и изрязал - Ами тръгвай на фитнес и глад му е майката. Виж, женското съчувствие си е друго. То е кърпичка за очите и корсет за тялото. Стяга те в желаната форма и ти се чувстваш добре. Уютно. Неслучайно тук за една инструкторка за водачи на МПС се чака с месеци да те вземе в курса си. Жената знае как да окуражава, това е. Мъжът ще те изреже и с това ще ти блокира всички сетива, които също са пуснати в движение, когато караш шофьорски курс например. Сетивата на една жена са доста повече, доста повече. Имам и аз опит отпреди 10 години и не станах шофьор, само си разхождам книжката. Инструкторът ми беше нелош, каза дори че Чудеса е постигнал с мен, но ми беше неубедителен през цялото време. Един вид-Хайде, от мен да мине,булчето да изкара един кетап, така и така шофьор няма да стане от нея...Ами така си е, моля ви се, то отношението се усеща. Само че не съм рекла, не съм станала. Ще се запиша при Дора и ще се самонадъхвам, с годините вече го мога. И така, срядата стана в прогнозата абсолютно женска като размисъл и страст. Ако са я прочели мъже, за тяхна сметка си е. Колкото повече окуражаваш една жена, толкова повече и собственият ти кураж нараства. Освен това се постигат чудеса. И окуражаващият и окураженият са щастливи. Какво по-хубаво от това?! Хубав ден и дълги разходки в златната есен. Поздрави от Синоптичната служба!

Няма коментари:

Публикуване на коментар