3.11.2014 г.

Понеделник и разни модни размисли

Добро утро в ноември вече! Понеделник е, сив и мрачен навън, ще трябва да го опитомявам с розовата си жилетка, която се развява и която много обичам. Това де що е ярки цветове ми отиват много, циганска душа нося, ей. Толкова харесвам елегантно облечените хора, а толкова да ме влече по цветовете. Опитвам се да ходя по ръба-елегантно да съчетавам цветовете, не знам как се справям, но вече на тези години и не ме интересува. Като се загърна в розовата си жилетка, ми е усмихнато. Обичам музика, хора, цветове, дрехи...които ме карат да се усмихвам. От дрехите определено харесвам по-шантавките, така, да има закачка и виц в тях. Скучните не ми харесват. Преди години в детството ми магазините са били празни. Не съм питала майка ми как се е справяла, но мисля че си е шиела дрехите. Аз ходех с униформата и на училище и после - за да давам пример. Майка веднъж беше чакала на опашка ужасно дълго и бяха я бутали и блъскали, за да ми донесе едно...плетено костюмче от тогавашния Полски център. Още е пред очите ми - керемиден цвят някакъв, с една остро пришита нещо като дантела и тя плетена, с права пола. Плетяха ми разни пуловерчета, според модите. Спомням си едно, което ставаше и за училище - тъмносино, с лека бяло-червена лента. Около врата-плетено в кръг, беше интересно. Баба беше майстор на яките вълнени пуловери с модни плетки тогава. А също и на някакви плетени каскети, които сега пак са май на мода. Когато изведнъж ме приеха студентка, трябваше да ми се съберат дрехи, за да отида в София. Събрахме ги и заминах, почна да идва зимата и мама отчаяно ми търсеше палто, първо намери и ми прати едно детско палтенце Мечо Пух, произведено в Чарита,Чирпан. После в началото на яката зима пристигна и дългото ми палто, то беше много готино. Иначе си имахме модна къща Евридика в Кърджали, където ми шиха джинси в 7 клас, защото бях едричка и нямаше детски дрехи като за мен. Джинсите ми ставаха и като студентка даже. От детството ли, от що ли /дето нямаше нищо тогава/, но много харесвам елегантните и добре облечени хора, хората с вкус. Разбира се, че хубавото е и въпрос на възможности, но винаги се намират и решения, ние нали сме нация дето знае 2 и 200. Вкусът винаги намира начин да се изрази, винаги. Еха, тази прогноза една модна стана, майко мила! Желая ви светъл и успешен понеделник, да ви върви леко и гладко и цветно! Поздрави от Синоптичната служба!

Няма коментари:

Публикуване на коментар