20.01.2015 г.

Теория и практика на бързотечащото време

Добро утро на всички вас от мен! Тази 2015та година направо лекоатлетна ми се вижда - в смисъл бърза, развива скорост, тича, направо препуска. Забелязвам я от първия си работен ден. Ни миг покой, блеене и зяпане в една точка на компа. Направо ме пришпорва с остра пръчка да развивам скорост. Не знам при вас така ли е или само така си мисля. Бързотечащо време....Означава, че ще трябва да го забавям и този начин е йогата. Време е пак да си хвана предишния ритъм. Дотук за мен, всъщност исках да кажа повече за бързотечащото време. Вероятно е за добро, не дава по този начин време да се замислиш, да се взреш. По-добре да не дава, защото в повечето случаи ще видиш тъмни неща. От друга страна, когато бързо тече, знаеш със сигурност едно-всеки миг е много, ама много ценен - миг, минута, ден...Ценни са. Когато тече бързо, не ти дава да се отвееш в други светове, където е по-безопасно. Както се казва-навира те в опасността това бързотечащо време. Държи ума ти буден. Държи те нащрек. Пазиш си и сърцето, и гърба. Защото е ветровито и откъм двете страни. Може да те отвее за един миг. И това съм го преживявала за крехките си години - един внезапен вятър откъм гърба, който щеше да ме отнесе за миг от мястото, на което тъкмо бях пристигнала. Тази сутрин не ми се говори с откровени думи. Мога да го напиша директно и като възпитан простак, но не ща. Достатъчно простотии чета през деня. В любимото ми сп."Мениджър" имаше статия за отиващия си красив език на медиите. Все едно някой ми беше прочел и написал мислите. В това списание пишат умно, правилно, добре, красиво. И в други също де, но нямам време да ги преглеждам всичките. Отдавна съм оценила ЛЕуропео и Биограф, сп.Ева също. Хубавото в света на бързотечащото време е, че нямам време да мисля надълго и нашироко върху нещо конкретно, да си го доизмислям, премислям, да го мисля, да въртя различни варианти...Учудвам се даже на хората, които непрекъснато се занимават с подобни упражнения върху едно нещо, мисъл, хрумка. Мислят го, обиждат се, преиначават, доизмислят историята...Отде намират време за такива работи? Ако нещо не ти е ясно-питай. Ако имаш да кажеш-казвай. Ако ти тежи-сподели. Ако ще откажеш-директно. Ако ще приемеш-също. Ако искаш да помислиш-поискай си време. Така де...А сега право напред във вторника и нека открием и се зарадваме на красотата му и на изненадите, които ни е приготвил.Поздрави от Синоптичната служба на 8я етаж!

Няма коментари:

Публикуване на коментар