23.01.2015 г.

Петък на домашните ухания

Добро утро! От снощи имам нововъведение на леглото и слава на съвременната цивилизация - ударих дълбок и съдържателен сън. Тези надматрачни, пянообразни постелки са голяма работа, вече се убедих. Сега помня плетените шапки от съня ми, с които дечица дойдоха на някакъв купон. Сънят ми беше сладък и дълъг. Може и да е-сън преди петък, краят на седмицата. Може. Само че то и утре било работен ден, не знам как ще го измисля със ставането. Ще му мисля.След спокоен и съдържателен сън се събуждаш нов човек. Направих си този петък така, че да не е дълъг. Когато се обърна вечер с любов към къщицата ми - и тя отвръща с любов. Харесва и да я насищам с най-разнообразни аромати на маджи. То и на мен ми харесва. Много обичам модерните домове по списанията, дето хол и кухня са наедно, но това на картинка да го гледаш. Иначе суперскъпите мебели много моля, няма как, да очакват аромати откъм кухнята. Не вярвам да са измислили такива абсорбатори, че никакви миризми да не стигат до нататък...Може и да са. Аз съм за класическия дом, в който си има кухня, трапезария, хол и спални. Но сега няма време и не стига пространството, та повечето неща се обединяват. Както и да е-дом да има и да ухае в него на готвено и на сладкиши. Това е пожеланието ми за днес - да се порадвате специално на дома си и дори може и да му кажете две-три думи хубави. Съвсем насаме, разбира се, ако се притеснявате че ще ви помислят за недобре. Уханен петък и само усмихнати да са часовете ви в него! Поздрави от Синоптичната служба!

Няма коментари:

Публикуване на коментар