7.01.2015 г.

Ивановци в моя живот, Честити да са имената им!

Добро утро и честит първи сняг, Стара Загора! Снощи беше приказно красиво от прозореца на Синоптичната служба - то вали, завихря се, панорамно е, целият град се засипва...Сега е тихо и спокойно, снегът е тъничък, малко е, но стига за радост - да му се радваш. Трудно се придвижвам в сняг в града, ходя бавно, много предпазливо, страх ме е, където има лед-направо заобикалям и почти да се върна назад, изобщо може да се снима филм за моето вървене в снега. Определено в предишни животи съм живяла в топли страни. С новата година връхлетяха и именните дни, днес Ивановците са наред. От тяхното име имам и любими екземпляри, някои особено любими. 1.С единия отраснах и той е свидетел на голяма част от детството ми и после в студентството. Живеем в съседни къщи, той ми е като брат, писали сме си домашните заедно, знаехме си гаджетата, пазехме си тайните. Почти съм сигурна, че си знаехме и сънищата. Добър, безкрайно добър и много предан на семейството си е моят Иван на детството ми. Сега е голям мъж и побелял почти, то е традиция на мъжете от рода им. Всеки път като се видим в Кърджали, се разсипваме първо от прегръдки и после от приказки. 2. Този, дето го обичах в студентството.Много.Толкова много, че като те зареже..../няма да продължавам, че ще обидя трети, ако го прочете, но не става въпрос за рев и тръшкане, не. Някой ден ще ви напиша рецептата за светкавично забравяне на мъж, но само ако искате и само на лични във Фейсбук/.Този Иван беше от породата, която много обичам - свръхумници, чешити, самотници, с изключително чувство за хумор, много забавен и чаровен, грозник /не обичам красиви мъже/. Около него имаше все тълпи почитатели. Много умен, много интересен, много сошъл-негова дума. Сега е по света и е преподавател в Университет.Не мога да не се гордея, че съм го обичала. Гордея се със себе си, разбира се. Та голяма работа са Ивановците,не само тези, за които писах. Сладурчовци са. В моята любима тройка имена са, но първите са Георги и Тодор. И Радо. Ето че можело въпреки че си роден на Ивановден, да те кръстят Георги - днес е рождения ден на Георги Господинов. А също е роден и Никълъс Кейдж, който много прилича на брат ми Тодор или обратното, с една дума-приличат си много. И така и после.. Желая ви хубав снежен ден и да се разходите и снимате много красотите му. Поздрави от Синоптичната служба!

Няма коментари:

Публикуване на коментар