28.02.2014 г.

Детишорестият ми сладурчест петък

Добро утро, скъпи приятели! Дойде и този петък, най-накрая. И даже идват цели 3 почивни дни, еха. Вероятно ще имам малко повече време за книги и филми на домашното кино. Вероятно ще имам и за картини, за разходки из Аязмото, из магазини, в които се рея безделно и пробвам рокли, които няма да купя, но пък се уверявам че вкусът ми си е на мястото и в изрядност, само други едни неща трябват, които нямам талант да печеля. Да ви споделя, вчера влизам в един от любимите ми магазини, дето има промоции по 5,10,15 и 20 лв за дрешки и разбира се, се залепям за рокля, която е 109 лв. И с леопардови шарки, но невероятна. Ама тези леопардовите шарки ме преследват явно, хехехе. Може би няма да имам рокля, но може би ще имам картина, което ме кара да се чувствам повече човек /някой би добавил-но по-малко жена в рокля.../ Еми, приоритети, не можем да имаме всичко на света!
Относно вчерашния романтичен филм - зрителите в моята и около възрастова категория спокойно можете да го пропуснете. Не съм изхабила нито една кърпичка. Не бях разочарована, но и не бях очарована, освен от красивите артисти и гледки. И че има книга, по която е създаден филма.http://www.helikon.bg/books/127/-%D0%97%D0%B8%D0%BC%D0%BD%D0%B0-%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%BA%D0%B0%D0%B7%D0%BA%D0%B0-%D0%B2-%D0%9D%D1%8E-%D0%99%D0%BE%D1%80%D0%BA_183754.html#book_info
Това е добре за подрастващото поколение, което принципно не чете, но покрай филмите се заинтересува. Иначе ние сме чели много приказки и сме гледали много такива филми и просто този не е от най-силните, които съм гледала. На другата промоция в четвъртък, живот и здраве, отивам на българския филм "Живи легенди".
А днес ще се прокрадна пак на ложата да гледам "Севилският бръснар"за деца. Ще идват едни малки папурчета от 10та градина, които за Деня на семейството 21 ноември изнесоха такъв грандиозен концерт само по класическа музика в Операта. Бяха дошли доста възторжени татковци по анцузи да гледат децата си как танцуват на някаква странна музика, която не звучи от Планета Пайнер, ми кой знае откъде са я взели лудите им госпожи учителки. Имаше една група, която беше с перуки от навити на рула бяла хартия-едни малки Моцарт-чета. Попитах едното, защо е това на главата му. "Защото ще танцувам" ми отговори абсолютно сериозно малкият папурчо. Това е най-сладурската детска градина в наше село ви казвам!
Хайде днес бъдете готини, романтични, леко разнежени и размечтани, идат почивни дни все пак...Носи се нещо детинско, аз имам едно шалче на кукли, ще си го замотам и ще си сложа розово червило Барби. Или пък едно герданче с една госпожица на него може да си сложа...ще видим. За панделка нямам достатъчно коса, но може би фибичка на бретона. Да,решено!
Да ви е хубав петъка днес и до скоро, сигурно ще се обадя и в почивните дни, защото вероятно никъде няма да ходя във физически план, само духовно....

Няма коментари:

Публикуване на коментар