4.02.2014 г.

Уханният вторник

Добро утро на всички! В Синоптичната служба свири аларма, сложена за 6 часа и прекъсна съня ми точно когато водех радио-предаване със слушалки на ушите. Та после обаче сънят си поиска своето, защото не беше завършил и ето -  станах в почти 8 часа.
Навън е започнал вторникът. Той като всеки един ден е необикновен. Днес образът му в прозореца е кристално ясен. Всеки ъгъл на всеки блок, хълм и снежен по хълма се очертават кристално ясно. Въздухът от снощи ухае на студено, на зима и на здраве. Невинаги ухае така, обикновено е смрадливичък градски тип въздух. Кафето до мен и то ухае на любим аромат. Както и на дясната ми ръка отвътре, почти близо до лакътя ухае още вчерашния парфюм. Хареса ми името му http://www.youtube.com/watch?v=vFgD5-X7_zQ- и ходих в скъпарския Феери да ми пръснат от него. Ами хубавото си е хубаво - ухаят ми и дрехите още. Веднъж възпях една моя слабост - слънчевите очила, днес идва ред на другата, с която свършва списъка от 2 неща - парфюмите.
Човек си представя, че имам гардероб за слънчеви очила и тоалетка с безчет парфюми върху нея, а то не е така - имам си точно по 1 брой от всяка слабост. Обаче пък са ми любима тема.
Преди много време в Америка в един магазин за парфюми една продавачка ме погледна и попита - до каква цена? И веднага ми избра ама най-подходящия за мен. От световно-неизвестен автор по нашите ширини. И толкова много ЗА МЕН, че не може и повече. Доскоро пазех шишенцето. Познавачката на парфюми с мен поиска да види още поне 7-8, обаче този, който първи ми показаха - той си беше моят. Това му казвам аз - продавач-консултант. Когато имаш и ясновидски способности плюс необходимите останали качества. Има момент и на магия, когато ти кажат - Това е за Вас. То те чакало, а ти не си знаел дори за него. Хубавко....
Та ето - възпях ви и втората си и последна слабост и ще завърша с поуката от един диалог.Питат ме - Няма ли някой по-евтин парфюм, този много скъп? А аз казвам - Не обичам на мириша на евтино.
Не се оставяйте да изглеждате и ухаете като евтин човек. Това е. Точка. Не че идва от парфюма де, не ме разбирайте погрешно. Идва разбира се - отвътре навън. Но парфюмът помага в общия изглед. Желая ви един вторник с красиви аромати и шарени цветове!
Поздрави от Синоптичната служба!

Няма коментари:

Публикуване на коментар